سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اردبیل از نظارت و کنترل کامل بر پرداخت‌ الکترونیکی در اتوبوس‌های درون شهری در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عارف علی پسندی، سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اردبیل از نظارت و کنترل کامل بر پرداخت الکترونیکی در اتوبوس‌های درون شهری در اردبیل خبر داد و گفت: تمامی دستگاه‌های کارت بلیط نصب شده بر روی اتوبوس‌ها فعال هستند.

او با تاکید بر اینکه بهره برداران و رانندگان اتوبوس‌ها موظف هستند در هر شرایطی از دریافت پول نقد از شهروندان اجتناب کنند،افزود: رانندگان بایستی دریافت کرایه را از طریق کارت بلیط انجام دهند.

سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اردبیل همچنین با اشاره به اینکه در صورت مشاهده و یا هرگونه شواهدی که دال بر دریافت پول نقد باشد با راننده خاطی برخورد قانونی خواهد شد،افزود: همچنین در کمیته انضباطی تصمیم مقتضی در مورد راننده خاطی گرفته خواهد شد.

علی پسندی از شهروندان خواست درصورت برخورد با چنین مواردی و مشاهده هرگونه دریافت پول نقد از سوی راننده، با یادداشت کردن کد و یا شماره اتوبوس مورد نظر سریعا با شماره تلفن ۳۳۸۱۸۱۸۰ بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان تماس گرفته و مسئولین رسیدگی را در جریان امر قرار داده تا در سریعترین زمان رسیدگی لازم بعمل آید.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.