مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان از اختصاص وام ۶۰ میلیون ریالی به رانندگان مسافری برون شهری استان خبر داد.

۶ میلیون وام به رانندگان مسافری برون شهری همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مصطفی پناهنده بیان کرد: رانندگان مسافری سواری، اتوبوس و مینی‌بوس برون شهری همدان که در ایام شیوع کرونا دچار خسارت شده‌اند وام ۶۰ میلیون ریالی دریافت می‌کنند.

او افزود: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و معاونت توسعه اشتغال وزارت کار برای پرداخت وام حمایتی ۶۰ میلیون ریالی به رانندگان حمل و نقل بین شهری مسافری (اتوبوس و سواری کرایه‌ای) در ایام شیوع کرونا توافق کردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان با بیان اینکه این وام به رانندگان بخش حمل و نقل مسافر برون شهری دارای کد بیمه تخصیص می‌یابد، یادآور شد: طبق درخواست وزیر راه و شهرسازی از وزارت رفاه مبنی بر حمایت از رانندگان حمل و نقل بین شهری شامل رانندگان اتوبوس و خودرو‌های سواری کرایه در ایام شیوع کرونا، مجموعه راهداری استان‌ها موظف شدند فهرست نام و مشخصات رانندگان را بر اساس اطلاعات موجود در دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات به دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ارسال کنند.

پناهنده ادامه داد: وام ۶۰ میلیون ریالی رانندگان مسافری بین شهری با سود ۱۲ درصد و با بازپرداخت ۲۴ ماهه در نظر گرفته شده است.

این مسئول تاکید کرد: متقاضیان می‌توانند تا پایان خرداد سال جاری به سامانه کارا به آدرس اینترنتی: corona-kara.mcls.gov.ir مراجعه و در قسمت (کد کارگاه) کد بیمه راننده را وارد کرده و ثبت نام خود را نهایی کنند. ​

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.