روند ابتلا به ویروس کرونا در استان خوزستان طی روز‌های گذشته به ثبات رسیده و آمار بستری در بیمارستان‌ها نیز کاهش یافته است.

فرهاد ابول نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: وضعیت بیماریابی در زمینه ویروس کرونا طی روز‌های اخیر به ثبات رسیده و تعداد بیماران نیازمند بستری در مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان خوزستان روند کاهشی نشان می‌دهد.

او افزود: تعداد افراد شناسایی شده مبتلا به کرونا ویروس کاهش یافته، اما تعداد افراد با علائم تنفسی و بدحال که به بیمارستان‌ها مراجعه می‌کنند، بیشتر است، ضمن اینکه روند مراجعه بیماران سرپایی وضعیت با ثباتی دارد.

ابول نژادیان اظهار داشت: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون، دیروز شاهد وجود ۲۰ تخت خالی در بیمارستان رازی اهواز بودیم و این خود جای امیدواری دارد و تلاش می‌کنیم این روند ادامه پیدا کند، البته مشکلی در تخت‌های بیمارستانی نداریم، اما قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا وظیفه همه ما است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی، خودداری از تردد‌های غیرضروری، پرهیز از حضور در تجمعات مانند عروسی، فاتحه خوانی و دورهمی‌های خانوادگی تاکید و تصریح کرد: در صورتیکه نکات بهداشتی را رعایت نماییم، بزودی شاهد مهار ویروس کرونا خواهیم بود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.