فرمانده انتظامی شوشتر گفت: ماموران پلیس آگاهی پس از انهدام باند سارقان سیم برق اموال مسروقه به ارزش یک میلیارد و 33 میلیون ریال را کشف کردند.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس خوزستان، صادق تاجی پور اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی در پی شکایت اداره آب و فاضلاب و همچنین افرایش سرقت سیم برق در سطح شهرستان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران پلیس پس از انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی دو نفر سارق سابقه‌دار را شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه آنان را دستگیر و مورد بازجویی‌های فنی قرار دادند.
تاجی پور با اشاره به اعتراف متهمان به سرقت از تلمبه خانه اداره آب و فاضلاب اظهار داشت: متهمان دستگیر شده به 7 فقره سرقت سیم برق از ادارات دولتی اعتراف که در بازرسی از مخفیگاه سارقان مقدار زیادی سیم برق به ارزش یک میلیارد و 33 میلیون ریال کشف کردند.
فرمانده انتظامی شوشتر همچنین از کشف یک هزار 500 متر سیم برق مسی از راننده یک دستگاه کامیون خبر داد و گفت: ماموران پلیس در بازرسی از یک دستگاه کامیون مقدار یک هزار و 500 متر سیم مسی را کشف و دو نفر سارق و مالخر را نیز دستگیر کردند.
تاجی‌پور در خاتمه خاطرنشان کرد: دستگیر شدگان برای سیر مراحل قانونی پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند. /ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.