نخستین همایش ملی علوم شناخت و تعلیم و تربیت به میزبانی دانشگاه پیام نور فارس در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد حسن صیف رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس گفت: نخستین همایش ملی علوم شناخت و تعلیم و تربیت به میزبانی دانشگاه پیام نور فارس در شیراز برگزار می‌شود.

او افزود: اساتید، محققان و دانشجویان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار خود تا ۱۵ تیر به نشانی http://ce ۹۹.ir مراجعه کنند.

صیف ادامه داد: برخی از محور‌های این همایش شامل روش‌های تحقیق در علوم شناختی و تعلیم و تربیت، روان‌شناسی شناختی، آموزش و پرورش شناختی، فلسفه شناختی، هوش مصنوعی و مدلسازی شناختی، بازتوانی و ارزیابی شناختی، عصب شناسی بالینی، شناخت اجتماعی، رسانه، هنر و شناخت و، فناوری‌های واسط مغز و رایانه است.

او یادآور شد: این همایش ملی دارای تاییدیه پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) است و با حضور محققان و اساتید دانشگاه ها، آذر ماه در شیراز برگزار خواهد شد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس گفت: مجموعه مقالات پذیرفته شده دراین همایش در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) و CIVILICA نمایه خواهد شد و علاوه بر آن خلاصه مقالات پذیرفته شده در کتاب مجموعه خلاصه مقالات همایش به چاپ خواهد رسید.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار