آمریکا کاروان جدیدی متشکل از تجهیزات و ماشین آلات را با هدف احتمالی غارت نفت سوریه وارد این کشور کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری سانا، نیرو‌های اشغالگر آمریکایی با نقض قوانین بین المللی به تقویت حضور خود در سوریه ادامه می‌دهند و کاروانی متشکل از ۴۰ کامیون مجهز به تجهیزات لجستیکی برای پشتیبانی از پایگاه‌های غیرقانونی خود وارد این کشور کردند.

منابع غیرنظامی به خبرگزاری سانا اعلام کردند طی ساعات گذشته نیرو‌های اشغالگر آمریکایی با عبور غیرقانونی از گذرگاه الولید وارد خاک سوریه شدند. کاروان جدید آمریکا متشکل از چندین تانکر نفتی، کامیون و خودرو‌های بارگیری شده با صفحات سیمانی بوده که آمریکایی‌ها از آن‌ها برای ساخت دیوار‌های عایق استفاده می‌کنند.

بنا به گزارش خبرگزاری سانا، طی چند ماه گذشته نیرو‌های آمریکایی از طریق گذرگاه‌های غیر قانونی هزاران کامیون مجهز به سلاح و تجهیزات نظامی و لجستیکی را وارد الحسکه کرده تا به تقویت حضور غیرقانونی خود در سوریه و سرقت نفت و سایر اموال و دارایی‌های کمک کنند.

پیش بینی می‌شود کاروان جدید آمریکا به منظور غارت منابع نفتی سوریه وارد این کشور شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
reza
۰۹:۰۹ ۲۷ خرداد ۱۳۹۹
در قرن17 تااواخر قرن19 هجوم به خاک و آب بومیان آمریکای شمالی و آمریکای جنوبی و کشتار و تصاحب معادن طلا و الماس آنان با قلدری توسط مهاجرین سفید پوست نژادپرست صورت میگرفت و تمدنهای بزرگ مایاها و امپراطوری اینکاها در رشته کوه های آندو سمیتول کانیون و تمدن امپراطوری بزرگ تول تکها و سرخپوستان آمریکای شمالی که در دشتهای مملو از بوفالو و از راه شکار زندگی میکردند ادامه داشت تا نسل شان منقرض شد و نجات یافتگان که اغلب کودکان و مادران بازمانده بودند تحت تربیت قرار گرفتند و از آنان دورگه های آمریکائی مانند کاندولیزا رایس و اوبامای مطیع و رام پرورش یافتند که رنگین پوستان خوب محسوب میشوند تا اینجای سخن تاریخ دوران گذشته برده داری و استعمار و استضعاف و نظام امپریالیستی و سرمایه داری-فئودالیستی آمریکا.............
اما امروز با شیوه های نوین و بیصدای برده داری و بدون زنجیر به دستها و پاها بستن با همان روشهای دوران غرب وحشی ولی مدرنیته تر و با شعارهای زیبا و پر طمطراقی چون آزادی - دموکراسی و حقوق بشر - و مبارزه با تروریسم که هیئت حاکمه آمریکا خودش تروریسم دولتی است..... تمام جهان ترور سردار سپهبدحاج قاسم سلیمانی و مهدی ابوالمهندس و یاران همراهش را به یاد دارند که در خاک خودشان که اشغالگرش آمریکاست ترور میشوند و با وقاحت تمام اعلام و اذعان میکنند که ما این کار ترور را انجام دادیم.....بنابراین الآن ارتش سنتکام آمریکا همان کت قرمزها و کت آبی های قرون گذشته هستند در دوران برده داری با این تفاوت که امروز این برده داری و بردگی ملتهای سوریه و عراق و افغانستان و یمن و فلسطین اشغالی بیصدا و شیک در حال انجام است و ثروت ها و منابع رو زمینی و زیر زمینی آنان در حال تاراج و غارت است و اگر اعتراضی هم بکنند توسط هواپیماهای بدون سرنشین بمباران میشوند...........
آخرین اخبار