مربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: مسئولان سازمان لیگ جرات ندارند پرسپولیس را به عنوان قهرمان مسابقات معرفی کنند.

محسن بنگر مربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با شرایط تمرینی تیمش در روز‌های شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: در تمرینات ما پروتکل‌های بهداشتی رعایت نمی‌شود. مسئولان تیم ما به سلامتی بازیکنان اهمیت نمی‌دهند. اگر ایوب چراغی (سرپرست تیم پارس جنوبی جم) پول داشته باشد برای بازیکنان ماسک و دستکش می‌خرد، در غیر این صورت خبری از رعایت مسائل بهداشتی نیست.

او ادامه داد: از مسئولان تیم پارس جنوبی می‌خواهم هدفشان را از خرید این تیم مشخص کنند. در دورانی که من فوتبال بازی می‌کردم هرگاه شاهد تغییر مدیریتی در تیمی بودم، پس از آن وضعیت بهتر می‌شد. در حال حاضر موسوی از باشگاه رفته و خرم دل جایگزینش شده، اما شرایط تیم ما بد‌تر هم شده است.

مربی تیم پارس جنوبی درباره تشکیل کارگروهی که ایرج خرم دل (مدیر عامل منطقه ویژه پارس جنوبی) وعده داده بود تا مشکلات تیم را بر طرف کند بیان کرد: احتمالا پس از بازی‌های لیگ می‌خواهند کارگروه تشکیل دهند. مسابقات لیگ تا ۱۰ روز آینده شروع می‌شود. نیازی به تشکیل کارگروه نیست. باید در تمرینات تیم حاضر شوند تا از نزدیک مشکلات بازیکنان را ببینند.

او افزود: اگر وضعیت تیم ما به همین شکل ادامه پیدا کند باید شاهد سقوط این تیم به دسته‌های پایین‌تر باشیم. متاسفانه شرایط تیم اصلا خوب نیست.

بنگر در رابطه با مصدومیت مگنو باتیستا (بازیکن تیم پارس جنوبی جم) گفت: متاسفانه رباط صلیبی باتیستا پاره شده است. به این بازیکن خارجی توجه نمی‌شود. در باشگاه ما کسی نیست که پاسخگو باشد.

از هفته آینده در پارک تمرین می‌کنیم

مربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم درباره شرایط اجاره زمین تمرینی این تیم اظهار کرد: مسئولان زمین تمرینی طرف قرارداد ما، اعلام کرده اند که تا چهارشنبه مهلت داریم پول اجاره زمین را پرداخت کنیم و اگر پرداخت نکنیم اجازه تمرین نخواهیم داشت. فکر می‌کنم از هفته آینده باید در پارک‌ها تمرین کنیم.

او درباره بودجه ۱۰ میلیاردی وزارت نفت به تیم‌های مربوط به این وزارتخانه اظهار کرد: ۴ میلیارد از سوی سازمان تربیت بدنی به تیم ما دادند. متاسفانه ما مدیرعاملی نداریم که این پول‌ها را تحویل بگیرد. به جز این مبلغ، ۶ میلیارد تومان دیگر هم باید مسئولان تیم ما تحویل بگیرند.


بیشتر بخوانید:


مربی پارس جنوبی جم درباره این سوال که آیا باید لیگ را ادامه بدهیم یا لیگ پایان یابد و تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان قهرمان این مسابقات معرفی شود، اظهار کرد: اگر جرات داشته باشند که تیم پرسپولیس را به عنوان قهرمان اعلام کنند خیلی خوب است. اگر قرار باشد لیگ پایان یافته اعلام شود باید مانند سایر کشور‌ها تیم قهرمان معرفی شود. هر ۲ تیم استقلال و پرسپولیس در کورس قهرمانی هستند، برای همین تیم قهرمان را معرفی نمی‌کنند.

بنگر در پایان گفت: من و هومن افاضلی یک تیم کاملا آشفته را تحویل گرفتیم. نتایج نسبتا خوبی گرفتیم. توانستیم تیم تراکتور تبریز را شکست دهیم. می ترسم با بی مهری مسئولان بلایی که بر سر تیم نفت تهران آمد، گریبان تیم ما را هم بگیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
4 ساله این وزیر داره لنگ رو قهرمان میکنه، اونوقت میگی جرات ندارند؟
جرات ندارند لیگ رو تعطیل کنند
جرات نداشتند سپاهان رو بازنده اعلام نکنند
جرات نداشتند سوپر جامو تقدیم لنگ نکنند
و...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۲۷ خرداد ۱۳۹۹
جرات کیسه و چهارپاهان نداشتند که یکیشون فرارکرد رفت ترکیه اون یکی از ترسش توی رختکن قایم شد منطقتون در همین حده وگرنه میفهمیدید اون موقعی که یازده تا بازیکن کیسه دوپینگشون مثبت اعلام شد ولی صداشو درنیاوردند و همون تیم قهرمان هم شد اون بی جراتی بود نه سه هیچ بازنده اعلام کردن تیمهایی که وارد زمین بازی نشدند ضمنا دربی که سه هیچ به نفع کیسه اعلام شد و چند سال بعدش رییس کمیته انضباطی شد مدیرعامل کیسه و رسما اعلام کرد تمام عمر طرفدار کیسه بوده رو چی داری در موردش بگی؟
آخرین اخبار