بازیکن برزیلی باشگاه پارس جنوبی جم گفت: من درخواست تهیه بلیت پرواز به برزیل را از باشگاه کردم، اما بعد از گذشت ۳ ماه اتفاقی رخ نداده است.

باتیستا: باشگاه پارس جنوبی جم بلیت پرواز به برزیل را برایم تهیه نکرد / پول اجاره خانه ام را از دوستم گرفتمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مگنو باتیستا بازیکن برزیلی تیم فوتبال پارس جنوبی جم درباره مصدومیتش اظهار کرد: من قبل از عید مصدوم شدم و از ناحیه آسیب دیده ام "ام آر آی" گرفتم و مشخص شد که رباط صلیبی پاره کرده ام و حدود ۶ الی ۷ ماه طول می‌کشد که بهبود یابم.

باتیستا بیان کرد: من به باشگاه گفتم که یک بلیت برای برزیل تهیه کند تا به دیدار خانواده ام بروم، چون به تنهایی نمی‌توانستم در ایران بمانم و باید به کشورش برمی گشتم تا خانواده ام از من مراقبت کنند. در حال حاضر ۳ ماه از درخواست من برای تهیه بلیت به برزیل گذشته است، اما اتفاقی رخ نداده است.

او درباره اینکه نمی‌تواند خودش بلیت پرواز به برزیل را تهیه کند و پول عمل جراحی را باشگاه پارس جنوبی جم می‌دهد، گفت: من نمی‌توانم بلیت تهیه کنم و به باشگاه گفتم که این کار را انجام بدهد و مقداری پول به من بدهد تا به برزیل بروم، اما این اتفاق رخ نداده است. به هر حال حدود ۵۰ درصد قراردادم مانده است. هزینه بلیت برزیل حدود ۲۵۰۰ دلار معادل ۴۰ میلیون تومان است که باشگاه این مبلغ را نمی دهد تا به کشورم بروم.

بازیکن برزیلی پارس جنوبی جم درباره اینکه باشگاه بیان کرده که در ایران قرار است پای مصدوم او جراحی شود، گفت: من قبول دارم که پزشکان خوبی در ایران هستند، اما حضورم به تنهایی در ایران سخت است. اگر عمل جراحی در ایران انجام بدهم حدود ۲ هفته باید استراحت کنم و کسی نیست که به من کمک کند. در حال حاضر خانواده ام  به خاطر کرونا نمی‌توانند به ایران بیایند و آن‌ها در برزیل قرنطینه هستند.

تاخیر در عمل جراحی پایم خیلی بد است 

باتیستا درباره اینکه  تاخیر در عمل جراحی اش به ضرر او تمام نمی‌شود، اظهار کرد: تاخیر در عمل جراحی پایم  خیلی بد است و پزشک تیم هم بیان کرد که اگر زودتر عمل کنم برایم بهتر است. من ۳ ماه منتظر هستم و هنوز پایم را جراحی نکردم.

خیلی زشت است که  ۷ ماه حقوقم را نگرفتم 

بازیکن برزیلی پارس جنوبی جم درباره اینکه گفته می‌شود قراردادش در پایان فصل تمام می‌شود و در صورت بازگشت به برزیل دیگر به ایران برنمی گردد، گفت: من تحت قرارداد باشگاه پارس جنوبی جم بودم که مصدوم شدم و پادوانی هم چنین وضعیتی داشت و ۲ سال معطل باشگاه استقلال بود و در نهایت به برزیل بازگشت و اکنون به فیفا شکایت کرده است. من نمی‌خواهم به این صورت رفتار کنم و دوست دارم با صحبت کردن مسئله را حل کنم. در حال حاضر باشگاه ۳ ماه است که با من صحبت نمی‌کند تا وضعیتم مشخص شود. پول اجاره خانه ام که حدود ۱۰ میلیون تومان می‌شد را از دوستم گرفتم. این موضوع خیلی زشت است که ۷ ماه حقوقم را نداده اند.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار