مدیر کل پست استان کرمانشاه از تزریق اعتبارات لازم و اتمام بازسازی ساختمان اداره پست شهرستان سرپلذهاب تا پایان سال خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حمید رضا فتاح مدیرکل اداره پست استان گفت : در سفری یکروزه به شهرستان سرپلذهاب مشکلات حوزه پست این شهرستان با حضور فرماندار و رئیس و کارکنان اداره پست مورد بررسی قرارگرفت.

او گفت : یکی از مشکلات این حوزه بازسازی ساختمان اداره پست شهرستان است که در جریان زلزله تخریب شد و هم اکنون در زیربنای حدود ۴۰۰ متر در حال ساخت است که مشکلات اعتباری دارد و درحال رفع این موانع و جذب و تزریق اعتبارات لازم هستیم که تاپایان سال به اتمام برسد.

مدیرکل اداره پست استان افزود: پروژه اقتصاد مقاومتی که در اجرای سریعتر دولت الکترونیک و تسریع خدمات به مردم کمک می‌کند نیز مورد بررسی قرار گرفت که در این شهرستان نیز تا چندماه آینده به سطح سایر شهرستان‌ها برسد و اطلاعات آن برداشت شود.

جمالی نیا فرماندار سرپلذهاب گفت: بازسازی ساختمان‌های اداری شهرستان که در زلزله آسیب دیده اند یکی از مواردی است که از طریق استانداری مودد پیگیری قرارگرفته است.

جمالی نیا افزود: پروژه اقتصادمقاومتی اداره پست نیز در جلسه‌ای باحضورمدیرکل پست استان مورد بررسی قرارگرفت که باعث آسانی روند خدمات رسانی و کاهش هزینه‌ها می‌شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.