مهاجم سابق تیم ملی فوتبال استرالیا درباره جواد نکونام صحبت‌هایی را مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، جان آلویسی مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال استرالیا که در اوساسونا با جواد نکونام هم بازی بود، در گفت‌وگو با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC )، هافبک سابق تیم ملی کشورمان را بازیکن  محبوب و محترمی دانست.

آلویسی در سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۵ در ۱۲۹ بازی برای باشگاه اوساسونا ۳۷ گل به ثمر رساند، در حالی که نکونام سال ۲۰۰۶ به  این تیم ملحق شد و در ۲ دوره حضور در این تیم و انجام نزدیک به ۲۰۰ بازی برای لوس روخیوس به بازیکن محبوب هواداران تبدیل شد.

مهاجم سابق استرالیا: نکونام در اوساسونا بسیار قابل احترام و محبوب بود

این ۲ بازیکن در کنار یکی دیگر از ستاره‌های سابق ایرانی اوساسونا یعنی مسعود شجاعی، در نظرسنجی این هفته‌ی‌ AFC برای انتخاب بهترین بازیکن آسیایی لالیگا حضور دارند و به گفته آلویسی، نکونام چهره‌ای بسیار مورد احترام در این باشگاه بود.


بیشتر بخوانید:


آلوسی در گفت‌وگو با AFC گفت: من با نکونام بسیار آشنا هستم، زیرا او هافبک خوبی در اوساسونا بود. هواداران واقعا او را دوست داشتند، همچنین بازیکنانی که با آن‌ها صحبت می‌کردم او را بسیار تحسین می‌کردند. او می‌توانست جو بازی را در دست خود بگیرد، اما در دفاع نیز درخشان بود. او می‌توانست تمام روز بدود و برای سبک بازی تیم و فوتبال اسپانیا مناسب بود.

او ادامه داد: معمولا اسپانیایی‌ها بیشتر به دنبال بازیکنان آمریکای جنوبی هستند، زیرا انتقال این بازیکنان آسان است و خیلی خوب با فوتبال اسپانیا هماهنگ و سازگار می‌شوند، اما آرام آرام بازار آسیا در حال باز شدن به روی اسپانیایی‌ها است، زیرا آن‌ها می‌دانند که بازیکنان تکنیکی بسیار خوبی در آسیا وجود دارند که بسیار با کیفیت هستند. آن‌ها می‌توانند در همه شرایط دشوار به پیش بروند و تسلیم نمی‌شوند، زیرا پیشینه بسیار متفاوتی دارند و من فکر می‌کنم به همین دلیل بازیکنان ایرانی در اسپانیا به خصوص در اوساسونا خیلی خوب کار کرده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار