نقش موثر سازمان های مردم نهاد در زمان وقوع بحران ها

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار بیرجند، گفت: سازمان‌های مردم نهاد در هنگام وقوع بحران‌ها همواره نقشی موثر و کمک رسان داشته اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، برقی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار بیرجند، گفت: باتوجه به مشگلات پیش رو و هچنین شیوع ویروس منحوس کرونا دستگاه‌ها و سازمان‌های سمن یا مردم نهاد باید برای رفع مسائل و همچنین نشان دادن جایگاه خود تعاملی سازنده برقرار کنند.

او افزود: در این مدت سازمان‌های مردم نهاد خراسان جنوبی با اقدامات خود کارنامه درخشانی در مقابله با ویروس کرونا ارائه دادند.

برقی با اشاره به نقش سازمان‌های مردم نهاد در در بخش‌های اجتماعی، فرهنگی، اظهار کرد: این سازمان‌های مردمی برای رفع معضلات و بحران‌های اجتماعی از ظرفیت‌های بالایی برخوردار هستند.


بیشتر بخوانید


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار بیرجند، بیان اینکه باید مدیران دستگاه‌های اجرای شهرستان بیرجند نه در شعار بلکه در عمل به جوانان اعتماد و از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد استفاده کنند،تصریح کرد:   تعامل و ارتباط سازنده با سازمان‌های مردم نهاد امسال یکی از ملاک‌های اصلی ارزیابی مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بیرجند خواهد بود.

او گفت: از آنجایی که با موج جدید کرونا در استان مواجه شدیم باید خود را ملزم به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بدانیم.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار