رئیس هیئت مدیره کانون خادمین معنوی امام رضا علیه السلام در نشستی مشترک با قرارگاه‌های جهادی به تبیین ویژه برنامه‌های ایام دهه کرامت پرداخت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مجید طهوریان عسکری رئیس هیئت مدیره کانون خادمین معنوی امام رضا علیه السلام در نشستی مشترک با قرارگاه‌های شهید دیالمه و شهید شاطری با محوریت برگزاری برنامه‌های دهه کرامت گفت: با نزدیک شدن به ایام مبارک دهه کرامت و شرایط خاص به وجود آمده ناشی از آسیب‌های کرونا، ماموریت‌هایی را در نظر گرفتیم تا بتوانیم گام‌هایی هر چند کوچک در راستای کمک به اقشار محروم حاشیه شهر مشهد برداریم.

او افزود: کانون خادمین معنوی امام رضا علیه السلام در همه ایام برنامه‌های ویژه کمک به محرومین را در دستور کار دارند و در حال حاضر با شیوع کرونا و ایجاد محدودیت ها، ماموریت‌هایی متناسب با شرایط پیش رو را تدارک دیده ایم.

رئیس هیئت مدیره کانون خادمین معنوی امام رضا علیه السلام ادامه داد: طی ماموریت‌های قبل برای بازدید و نیازسنجی به یکی از روستا‌های محروم مرزی به نام  «پدلی» رفتیم و با مشاهده مشکلات زیادی که مردم برای زندگی روزمره خود با آن روبرو بودند مواجه شدیم و بر همین اساس اولین ماموریت خود را برای دهه کرامت، پیگیری و هماهنگی در جهت برگزاری اردوی آبادانی و عمرانی روستای پدلی قرار دادیم.

طهوریان عسکری بیان کرد: پس از بازگشایی صحن‌های حرم مطهر رضوی افراد زیادی از جمله سالمندان علاقمند تشرف به حرم امام رضا علیه السلام را هستند در همین راستا طرحی را با نام  «ویلچر سعادت» برنامه ریزی کردیم و بر همین اساس با همراهی خادمیاران، سالمندان عزیز و بزرگوار با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی به زیارت امام هشتم مشرف خواهند شد.

او تصریح کرد: یکی دیگر از طرح‌هایی که قرار است در این ایام اجرایی شود طرح  «زیارت نیابتی» است. با بوجود آمدن محدودیت‌های ناشی از کرونا زائران زیادی در جای جای ایران اسلامی دلتنگ زیارت امام رئوف مان هستن به همین منظور شرایطی فراهم می‌شود که با کمک خادمیاران و برقراری ارتباط تصویری امکان زیارت مجازی برای دلدادگان خورشید هشتم امامت و ولایت فراهم شود.

رئیس هیئت مدیره کانون خادمین معنوی امام رضا(ع) تاکید کرد: طرح‌های دیگری نیز از قبیل توزیع اسباب بازی بین کودکان حاشیه شهر، برگزاری جشنی برای کودکان دارای معلولیت ذهنی در بهزیستی و اهدای هدایا و برگزاری مسابقه عکاسی با محوریت دهه کرامت خواهد بود.

طهوریان عسکری اظهار کرد: کمک به هم نوعان و محرومین در همه ایام در اولویت برنامه‌های مجموعه ما است و جوانان و خیرین بزرگواری که تمایل به همکاری در چنین فعالیت‌هایی را دارند می‌توانند با پیوستن به ما، سفره فعالیت‌های خیرخواهانه را گسترده‌تر کنند.

انتهای پیام//م. ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.