فرجود گفت: اطلاعاتی از حجم پسماند ارزشمند و غیرارزشمند نداریم اما پیش بینی ما این است که جمع آوری هوشمند زباله در شهر‌ها تاثیر مهمی در زندگی مردم دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد فرجود رئیس سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران صبح امروز در آئین رونمایی از اپلیکیشن کاپ، گفت: متاسفانه اطلاعاتی از حجم پسماند ارزشمند و غیرارزشمند در دست مدیریت شهری نیست.

سازمان سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران با اشاره به اینکه اجرای پروژه‌های شهر هوشمند تاثیرات مهمی در زندگی مردم دارد، تصریح کرد: پیش بینی ما این است که جمع آوری هوشمند زباله در شهر‌ها تاثیر مهمی در زندگی مردم دارد.

او با بیان اینکه مشارکت شهروندی، زندگی سالم و افزایش کیفیت زندگی سه محوری است که در حوزه شهر هوشمند دیده شده است، اظهار کرد: کاهش پسماند می‌تواند این سه محور را به موفقیت رساند.

فرجود با اشاره به اینکه تفکیک از مبدا پسماند و کاهش دفن پسماند مورد اشاره قرار گرفته است، اظهار کرد: فعالیت بخش خصوصی در قالب اپلیکیشن‌هایی برای جمع آوری پسماند آغاز شده و تبادل داده‌ها میان بخش خصوصی و بخش دولتی برای اجرای طرح‌های هوشمند سازی موضوع مهمی است.

او در پایان با اشاره به اجرای طرح صورت وضعیت الکترونیک، اظهار کرد: این طرح به ما کمک می‌کند تا به صورت سیستمی از فعالیت‌های اجرا شده در حوزه پسماند و مدیریت خدمات شهری اطلاعات لازم را استخراج کنیم.

بیشتر بخوانید

سامانه جمع آوری پسماند خشک رو نمایی شد/ آغاز طرح کاپ در ۴ منطقه شهرداری تهران

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار