به علت تخلف از مصوبات ستاد کرونا؛

جمع آوری بازار محلی عرضه میوه در امیر آباد بیرجند

بازار محلی عرضه میوه و تره بار در روستای امیر آباد بیرجند امروز به علت تخلف از مصوبات ستاد ملی کرونا، جمع آوری شد.

کربلائیان مسئول واحد سلامت محیط و کار مرکز بهداشت بیرجند امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،گفت: در پی دریافت گزارش مرکز خدمات جامع سلامت روستای امیر آباد، جمعی از دستفروشان اقدام به عرضه میوه خلاف مصوبات ستاد کرونا کرده بودند که موضوع به مقامات قضایی بیرجند گزارش داده شد.

 او افزود: این اقدام مصداق اماکن تجمعی و پر مخاطره کرونا تشخیص داده شد که با هماهنگی مقامات قضایی و انتظامی، با متخلفان برخورد و این مکان جمع آوری شد.

کربلائیان با بیان اینکه برای حفظ سلامت مردم، چهارشنبه بازار بیرجند تا اطلاع ثانوی همچنان تعطیل است افزود: متاسفانه برخی از دستفروش‌ها بدون توجه به هشدار‌های بهداشتی با برپایی بازار‌های محلی، بساط خود را روی زمین پهن و در فاصله‌های نزدیک به هم کالای خود را عرضه می‌کنند.


بیشتر بخوانید


مسئول واحد سلامت محیط و کار مرکز بهداشت بیرجند هشدار داد: برپایی این بازار‌های غیر مجاز می‌تواند خود محلی برای تجمع مردم و کانون احتمالی انتشار کرونا باشد.

مسئول واحد سلامت محیط و کار مرکز بهداشت بیرجند با بیان اینکه بازرسان بهداشت محیط، روزانه اماکن عرضه را رصد می‌کنند از مردم خواست اقلام اساسی و میوه و تره بار مورد نیاز شان را فقط از روز بازار‌های مورد تایید شهرداری خریداری کنند و برای خرید به بازار‌های محلی غیر مجاز مراجعه نکنند.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.