فرماندار حمیدیه گفت: احداث فاضلاب در مناطق کوی کارگران و انقلاب این شهرستان ضروری است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شاهین هاشمی فرماندار حمیدیه گفت: جلسه بررسی مشکلات آب و فاضلاب این شهرستان با حضور باقری قائم مقام شرکت آب و فاضلاب اهواز  در فرمانداری حمیدیه برگزار شد.

او مهم‌ترین مشکل شهرستان حمیدیه را احداث نشدن شبکه جمع آوری فاضلاب عنوان کرد و افزود: باتوجه به تهیه طرح جامع فاضلاب شهری، تسریع در احداث فاضلاب بویژه در مناطق پرجمعیت و کم برخوردار کوی کارگران و انقلاب همچنین تقویت شبکه آب شرب در برخی مناطق شهری ضروی است.

در ادامه این جلسه، باقری قائم مقام شرکت آب و فاضلاب اهواز اجرای طرح جامع فاضلاب شهر حمیدیه را احداث ۶۰ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب و تصفیه خانه با اعتبار اولیه ۱۱۵ میلیارد تومان دانست و بیان داشت: برای مطالعه و اجرای این طرح نیاز به تخصیص اعتبار دارد، ضمن اینکه برای تقویت شبکه آب شرب شهری، احداث خط جدید انتقال آب و تغییر فیلتر‌های  تصفیه خانه را در اولویت کار اجرایی است.

در پایان این جلسه مسئولین فوق الذکر از مناطق کوی کارگران و کوی انقلاب بازدید بعمل آوردند و مقرر شد کارشناسان شرکت آب و فاضلاب برای احداث فاضلاب این ۲ منطقه اقدامات لازم را معمول نمایند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.