میرزایی امجد گفت: منتظر تصمیم ریاست فدراسیون شمشیربازی هستیم تا سالن تمرین تهران را به روی ورزشکاران باز کنیم.

میرزایی امجد: هیات شمشیربازی در صورت موافقت فدراسیون شمشیربازی به زودی باز می‌شودمحمد میرزایی امجد رئیس هیئت شمشیربازی تهران در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازگشایی  سالن  تمرین هیئت شمشیربازی تهران اظهار کرد: با توجه به رفع ممنوعیت بازگشایی اردو‌ها و باشگاه‌های ورزشی طبق گفت و گو‌هایی که با رئیس فدراسیون شمشیربازی درباره بازگشایی هیئت شمشیربازی تهران داشتیم، منتظر هستیم تا در خواست بازگشایی توسط فدراسیون تایید شود تا هیئت شمشیربازی تهران نیز طبق شیوه نامه جدید فعالیت خود را آغاز کند.

او افزود: در هیئت شمشیربازی تهران از اعضای تیم ملی و المپیکی تا نونهالانی که به شمشیربازی وارد می‌شوند حضور دارند. این رشته را با مربی های زبده به علاقه‌مندان آموزش می‌دهیم.

رئیس هیئت شمشیربازی تهران تصریح کرد: شمشیربازی نیز از جمله رشته‌هایی بود که به دلیل شیوع ویروس کرونا تمرین آن در هیئت و باشگاه‌ها ممنوع اعلام شد. اکنون با توجه به آخرین شیوه‌ نامه‌ای که به فدراسیون شمشیربازی ارائه شده است، شمشیربازان با رعایت دستور العمل های بهداشتی می‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند. منتظر تصمیم گیری ریاست فدراسیون شمشیربازی هستیم تا سالن را جهت تمرین به روی شمشیربازان باز کنیم.

میرزایی امجد گفت: ثبت نام‌ها نیز زمان باز گشایی هیئت شمشیربازی شروع خواهد شد، اکنون در حال ضدعفونی و پاکسازی سالن هیئت شمشیربازی هستیم تا برای شمشیربازان از لحاظ بهداشتی مشکلی پیش نیاید.

رئیس هیئت شمشیربازی ادامه داد: همه افراد با رده های سنی‌ مختلف می‌توانند در رشته شمشیربازی فعالیت کنند و در تیم‌های مختلف قرار بگیرند. بر اساس استعدادیابی مربی‌ها افراد را گزینش می‌کنند و بنابر تشخیص با توجه به فیزیک و روحیه آن‌ها دسته بندی می‌شوند و به اسلحه‌های سابر، فلوره و اپه شمشیربازی وارد می‌شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار