معاون آموزش و پژوهش دارالقرآن کریم کشور در رشت گفت:یکی از راههای مهم رسیدن به تمدن اسلامی، توجه به سبک زندگی است و ارتباط با خداوند محوری‌ترین موضوع سبک زندگی قرآنی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهدی شکری،معاون آموزش و پژوهش سازمان دارالقرآن کریم کشور در دوره تربیت معلم آشنایی با سبک زندگی قرآنی (سطح یک) در رشت گفت: کسی که در پناه قرآن قرار می‌گیرد، خداوند از او  محافظت می‌کند.

او با بیان اینکه  قرآن کریم نجات بخش و ایمنی بخش است، افزود: یکی از راههای مهم رسیدن به تمدن اسلامی، توجه به سبک زندگی است.

معاون آموزش و پژوهش سازمان دارالقرآن کریم کشور با تاکید بر اینکه سبک زندگی قطعاً به تلاش علمی و عملی نیاز دارد، گفت: تحقق سبک زندگی قرآنی و فراگیر شدن آن در جامعه مستلزم تلاش بیشتر و متقن است.

شکری افزود: زندگی مجموعه‌ای از ارتباطات است و باید ارتباطات خود را قرآنی کرده و بر مدار معارف قرآنی قرار دهیم.

او  با اشاره به اینکه اگر ارتباط با خداوند تنظیم باشد همه مسائل و مشکلات حل می‌شود، گفت: ارتباط با خداوند محوری‌ترین موضوع سبک زندگی قرآنی است.

معاون آموزش و پژوهش سازمان دارالقرآن کریم کشور با بیان اینکه  ۳۰۰ دوره آموزشی سبک زندگی قرآنی در دو سال گذشته در سراسر کشور برگزار شده است، تصریح کرد: ترغیب و ترویج ابعاد سبک زندگی مبتنی بر آموزه‌های قرآن و اهل بیت (ع)، متناسب‌سازی آموزش با نیاز‌های جامعه و بسترسازی برای تحقق عینی تربیت قرآنی، توانمندسازی و خودکفایی استان‌ها در برگزاری آموزش سبک زندگی قرآنی در سراسر کشور و ایجاد بستر‌های لازم برای توسعه و گسترش دوره‌های عمومی آموزش آشنایی با سبک زندگی قرآنی از اهداف  برگزاری این دوره های آموزشی است.

 

 

انتهای پیام/م.ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.