فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه از دستگیری یک سارق قبل از انجام سرقت در سلطانیه خبر داد.

دستگیری به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ اصانلو فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه گفت: در پی تماس احدی از شهروندان از مجتمع تفریحی شهر آفتاب، مبنی بر حضور و تردد مشکوک یک دستگاه پژوپارس سفید رنگ به شماره انتظامی یکی از استان‌های غربی کشور با ۳ نفر سرنشین بلافاصله اکیپ گشت یگان امداد به محل اعزام شد.

او افزود: سرنشینان خودرو به محض رویت ماموران و تنگ دیدن عرصه بر خود اقدام به فرار از محل کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: گشت یگان امداد ضمن اعلام موضوع به مرفوک شهرستان مبادرت به تعقیب خودرو کردند که در این راستا ضمن اعلام موضوع به سایر عوامل گشت طرح مهار اجرا شد.

سرهنگ اصانلو گفت: نهایتا ضمن اعلام موضوع به منابع و مخبرین، خودرو مظنونین در ساعت ۲ بامداد در معابر عمومی یکی از روستا‌ها مشاهده و با توجه به اینکه ورودی و خروجی روستا با استفاده از ماموران حاضر و ظرفیت‌های مردمی مسدود شده بود، احدی از مظنونین در یکی از روستا‌های همجوار دستگیر و در بازرسی از داخل خودروی آن‌ها دو عدد قیچی آهن بر ودستکش، کشف شد که خاکی از آن بود که مظنونین قصد سرقت سیم برق را داشته اند.

او با بیان اینکه تحقیقات از مظنونین و تلاش جهت دستگیری دیگر مظنونان متواری ادامه دارد، گفت: هوشیاری و مشارکت شهروندان میتواند در پیشگیری از جرم بسیار موثر باشد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.