معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه فارس، گفت: تجدید بیعت حجاب فاطمی با حضور خادمان حرم های مطهر با حضرت ام احمد (س)، مادر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام رحیم صفری گرایی معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه فارس،  در جلسه ستاد هماهنگی دهه کرامت  که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد با توجه به شیوع ویروس کرونا به برگزاری جشن‌ها در امامزادگان و برنامه‌ها در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: شب‌های قدر برنامه‌های بسیار خوبی به صورت زنده برگزار شد.

او، بیان کرد: سوم تیرماه همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، دهه کرامت آغاز می‌شود که باید از دختران موفق استان فارس در رشته‌های مختلف تجلیل می شود.

صفری گرایی با اشاره به اینکه تجدید بیعت حجاب فاطمی که با حضور خادمان حرم های مطهر با حضرت ام احمد (س)، مادر حضرت شاهچراغ (ع) انجام می‌شود، تصریح کرد: در پنجم ذیقعده روز بزرگداشت امامزادگان نیز برنامه‌های مختلفی از جمله نورافشانی و فضاسازی محیطی برگزار می شود.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه فارس ادامه داد: بقاع متبرکه این آمادگی را دارد که جشن‌ها و مسابقات را در این دهه با همکاری حرم مطهر و دستگاه‌های مختلف اجرایی در فضای مجازی برگزار کند.

انتهای پیام/ت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار