مشارکت مالی در مدارس ممنوع است

رییس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات مردمی آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اعلام اینکه درخواست هرگونه مشارکت مالی در زمان ثبت‌نام در مدارس دولتی و هیأت امنایی ممنوع است، گفت : مدیران تنها مجاز به دریافت هزینه کتاب و بیمه دانش‌آموزی هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ نورالله حیدری رییس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات مردمی آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : با شروع سال تحصیلی و تشکیل انجمن اولیا و مربیان می‌توان زمینه مشارکت‌های داوطلبانه مردمی را فراهم کرد.

او گفت : مدیران تحت هر شرایطی ارائه کارنامه پایان سال تحصیلی را منوط به پرداخت و تسویه حساب کامل شهریه نکنند و در زمان ثبت‌نام دستورالعمل‌های بهداشتی و اصل فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت نمایند.

او از مدیران مدارس خواست در زمان ثبت‌نام محیطی آرام و بدون تنش برای اولیا دانش‌آموزان فراهم کنند و یادآور شد که در راستای انجام مطلوب فرآیند ثبت‌نام به دستورالعمل‌ها توجه نمایند.

رییس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات مردمی آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: دستگاه تعلیم و تربیت و به‌ویژه مدیران مدارس از گذشته تعامل مستقیم با خانواده‌ها و جامعه داشته‌اند و نقش بسیار مهمی در حفظ آرامش و رفع دغدغه‌های جامعه دارند و با همکاری اولیا می‌توان این دغدغه‌ها را رفع کرد.

او گفت: با توجه به محدودیت فضا در بعضی از مناطق، بر اساس دستورالعمل ستاد ثبت‌نام محدوده ثبت‌نام واحد آموزشی را به دقت مشخص نموده و در معرض دید مراجعان قرار دهند.

او افزود: مدارس نزدیک به آموزشگاه خود را شناسایی و در صورت لزوم به اولیا دانش‌آموزان معرفی کنند تا از سرگردانی آنان جلوگیری به‌عمل آید و این نکته به آن‌ها یادآوری شود بهترین آموزشگاه برای تحصیل فرزندان نزدیک‌ترین مدرسه به محل زندگی آن‌ها است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.