مدیر گروه مهندسی بهداشت محیط استان اصفهان گفت: ۱۵۳ هزار و ۷۰۶ واحد از واحدهای صنفی استان جزء اصناف کم خطر و حدود ۴۶ هزار و دو واحد صنفی هم جزء اصناف پرخطر هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید مهدی میرجهانیان مدیر گروه مهندسی بهداشت محیط استان اصفهان با بیان اینکه ۱۱۳ بازرس در معاونت بهداشتی استان درگیر بازرسی مراکز، کارگاه‌ها و ادارات هستند، اظهار کرد: کل کارگاه‌ها شامل صنایع، بیمارستان‌ها، ادارات و بانک‌ها حدود ۶۳ هزار و ۲۳۸ واحد است که از این تعداد حدود ۱۷ هزار و ۵۴۱ مورد بازرسی شده است.

او ادامه داد: تعداد شاغلینی که از محل کار آن‌ها بازدید شده است، حدود ۱۲۰ هزار و ۳۳۲ نفر هستند و ۱۱ هزار و ۶۸۵ نفر از شاغلین آموزش‌های مربوط به کرونا را دریافت و حدود ۱۲ هزار و ۷۱ واحد کارگاه‌هایی فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کرده‌اند.

مدیر گروه مهندسی بهداشت محیط استان اصفهان گفت: تعداد شاغلینی که تست کرونای آن‌ها مثبت بوده است حدود ۳۶۹ نفر، تعداد ۲۳۲ نفر از بهبودیافتگان کووید ۱۹ نیز گواهی بازگشت به کار دریافت کردند و تعداد شاغلین فوت شده بر اثر کرونا چهار نفر هستند.

او خاطرنشان کرد: تعداد کارگاه‌هایی که در آن‌ها امکانات لازم برای شست‌وشو و ضدعفونی دست فراهم شده است، حدود ۱۲ هزار و ۷۲۲ واحد است و تعداد ۱۱ هزار و ۴۷۶ کارگاه موازین بهداشتی ابلاغ شده را رعایت نموده‌اند و برای یک هزار و ۹۸۱ کارگاه اخطاریه بهداشتی صادر شده است.

میرجهانیان با توضیح اینکه ۲۰ کارگاه به دادگاه معرفی شده‌اند، افزود: یک کارگاه صنعتی پلمب شده و از ۹۰ بیمارستان و مراکز درمانی پزشکی، ۱۹۸ جایگاه سوخت، ۳۳۹ کارگاه‌ها و فعالیت‌های کشاورزی و هشت کارگاه در زندان‌های تحت پوشش بازدید شده است.

او با تاکید بر اینکه حدود ۱.۶۸ درصد از شاغلین حوزه‌های صنعت، اصناف، کشاورزی، ادارات، دانشگاه علوم پزشکی و سایر مشاغل متفرقه به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده‌اند، اضافه کرد: ۸۶ درصد از واحد‌های صنفی پروتکل‌های بهداشتی را اجرا کرده‌اند.

مدیر گروه مهندسی بهداشت محیط استان اصفهان تصریح کرد: ۱۵۳ هزار و ۷۰۶ واحد از واحد‌های صنفی استان جزء اصناف کم خطر و حدود ۴۶ هزار و دو واحد صنفی هم جزء اصناف پرخطر هستند.

او گفت: کل واحد‌های صنفی استان حدود ۱۹۸ هزار و ۵۹۶ واحد است که از این تعداد ۲۱۸ هزار و ۵۰۰ واحد برای دریافت کد بهداشتی ثبت نام کرده‌اند.

منبع:ایمنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.