مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت : در حال آماده‌سازی ۴۰ تخت در بیمارستان شهدا برای پذیرش بیماران کرونایی هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ میثم حجتی‌پور مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه از آمادگی بیمارستان شهدا تامین اجتماعی کرمانشاه برای همکاری با دانشگاه علوم پزشکی در ایامی که با پیک بیماری کرونا مواجهیم خبر داد و گفت : دانشگاه علوم پزشکی برای پذیرش بیماران کرونایی درخواست همکاری داشت و ما نیز برای ارائه خدمات در این شرایط پای کار آمدیم.

او گفت : در همین راستا در حال آماده کردن ۴۰ تخت بیمارستانی برای پذیرش بیماران کرونایی هستیم که این کار به زودی انجام خواهد شد.

 حجتی‌پور،گفت: با آماده شدن این تخت‌ها تمام اقدامات درمانی و مراحل بهبود بیماران در همین بیمارستان طی خواهد شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه افزود: خوشبختانه مشکلی از نظر تامین تخت و تجهیزات برای پذیرش این بیماران نداریم.

حجتی‌پور با بیان اینکه پذیرش این بیماران با رعایت تمام پروتکل‌ها و در بخش مجزا از سایر بیماران بستری در بیمارستان شهدا خواهد بود، گفت: سایر بیماران نباید هیچگونه نگرانی در این زمینه داشته باشند.

مدیردرمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه از پذیرش ۳۰۳ بیمار کرونایی در بیمارستان شهدای تامین اجتماعی از ابتدای شیوع بیماری (اول اسفند سال گذشته) تا کنون خبر داد و ادامه داد: از این تعداد ۲۲۱ بیمار به صورت ارجاع سرپایی و ۸۲ بیمار به صورت اعزام و بستری بوده است.

او افزود: برای بیماران بستری خدمات آزمایش، اسکن و... ارائه شده و سپس همه آن‌ها به بیمارستان‌های اختصاصی کرونا از جمله فارابی و گلستان اعزام شدند تا روند درمانی آن‌ها تکمیل شود.

حجتی‌پور از انجام ۱۷۵۵ مورد سی‌تی اسکن ریه از ابتدای شیوع کرونا در بیمارستان شهدا هم یاد کرد که کمک بسزایی برای شناسایی بیماران درگیر کرده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.