نماینده مردم شهرستان‌های زرندیه وساوه در مجلس شورای اسلامی گفت:باید نگاه‌ها به مقوله فرهنگ تغییر پیدا کند.

حجت السلام سبزی نماینده مردم شهرستان‌های زرندیه وساوه در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: فرهنگ واقعاً مظلوم واقع شده و یکی از کار‌های مهم و اولویت دار مجلس یازدهم رسیدگی به مقوله فرهنگ و رسیدگی به مشکلات این حوزه است.

حجت السلام سبزی با بیان اینکه اولویت‌هامقام معظم رهبری که در پیام ایشان در جلسه افتتاحیه مجلس قرائت شد اقتصاد و فرهنگ است و رهبری فرمودند این دو باید در اولویت مجلس یازدهم قرار بگیرد، اما می‌بینیم که هم فرهنگ واقعاً مظلوم واقع شده و هم اقتصاد آنطور که باید و شاید رشد پیدا نکرده است.

او با اشاره به اینکه اعتقاد داریم فرهنگ حتی بر اقتصاد اولویت دارد و اگر فرهنگ درست شود انشالله اقتصاد هم درست می‌شود اضافه کرد: نگاه‌ها باید به مقوله فرهنگ تغییر پیدا کند.

نماینده مردم شهرستان‌های زرندیه وساوه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در صورتی که باید بودجه فرهنگی سال به سال بیشتر شود همیشه از بودجه فرهنگ می‌زنیم و به بخش‌های دیگر می‌اضافه می‌کنیم و در مقوله فرهنگ ساماندهی فضای مجازی یکی از مهمترین کار‌هایی که باید مجلس یازدهم به آن بپردازد.

او با بیان اینکه نیروی انسانی یکی از مولفه‌های قدرت هر کشوری هست و مطمئناً در سال‌های آینده یک مشکل اساسی کاهش جمعیت جوان کشور هست ادامه داد: افزایش جمعیت هم از مقوله‌هایی است که باید مجلس و مسئولان دولتی در این زمینه بیشتر اهتمام کنند.

حجت السلام سبزی اظهار کرد: در جلسه با فعالان فرهنگی و قرآنی کانون‌های فرهنگی مساجد در مورد مسائل فرهنگی و مشکلاتی در شهرستان بحث و بررسی شد که جلسه بسیار ارزشمندی بود و مدیران کانون‌ها و مسئول اداره ارشاد زرندیه جلسه صحبت کردند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.