مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: اگر شفر را اخراج نمی‌کردم، بابت یک فصل باید به او یک میلیون و پانصد هزار دلار پرداخت می‌کردیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیرحسین فتحی، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال درباره برکناری وینفرد شفر از سرمربیگری استقلال اظهار داشت: اگر شفر را اخراج نمی‌کردم و او این فصل هم سرمربی استقلال بود، طبق قراردادش باید یک میلیون و پانصد هزار دلار می‌گرفت. گفتیم قیمت شفر این نیست. بنابراین گفتیم به جای او یک مربی جوان و با دانش مانند استراماچونی را با مبلغ ۶۰۰، ۷۰۰ هزار دلار جذب کنیم و بقیه این پول را به عنوان خسارت به شفر بپردازیم.

فتحی در ادامه گفت: قرارداد استراماچونی و تمام دستیارانش با استقلال حدود ۸۵۰ هزار دلار بود و با احتساب ۵۵۰ هزار دلاری که باید به شفر پرداخت شود، باز هم این مبلغ کمتر از پولی است که شفر برای یک فصل می‌خواست.


بیشتر بخوانید:


مدیرعامل سابق باشگاه استقلال درباره شکایت استراماچونی از این باشگاه برای دریافت غرامت یک میلیون ۸۰۰ هزار دلاری گفت: شکایت استراماچونی بحث دیگری است. اینکه ما نتوانستیم استراماچونی را به خاطر مشکلات باشگاه و ناتوانی مالی حفظ کنیم، بحث دیگری است.

او درباره شکایتش از سعادتمند اظهار داشت: باید حرف‌هایی بزنیم که بتوانیم بابت آن پاسخگو باشیم. سعادتمند بدون مطالعه و آگاهی گفته بود فتحی ماهی ۲۵ میلیون تومان حقوق می‌گیرد. چرا باید به مردم دروغ بگوییم؟

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار