بعد ازشیوع بیماری کرونا، ۸۵ میلیارد ریال کمک مومنانه در قالب بسته‌های معیشتی و بهداشتی در کردستان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سردار سید صادق حسینی روز یکشنبه در آئین تودیع و معارفه فرمانده سپاه سروآباد و مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت سردار شهید شکیبا سلیمی فرمانده سابق شهرستان اظهار داشت: در راستای فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر از ویروس کرونا، سپاه بیت المقدس اقدام به توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی درمانی کرد.

او افزود: تعداد ۱۳۸ هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی تا قبل از فرمان مقام معظم رهبری در بین نیازمندان توزیع شد و بعد از فرمان ایشان نیز بیش از ۳۸ هزار بسته دیگر مجموعا به ارزش ۸۵ میلیارد و ۱۹۰ میلیون ریال در بین نیازمندان و فقرای استان و خانوار‌های آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع شد.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان یادآور شد: مقدار ۲ میلیون لیتر مواد ضدعفونی توسط سپاه در نقاط مختلف توزیع شده و علاوه بر آن نیرو‌های این سپاه در ضدعفونی خیابان‌ها، معابر و کوچه‌های شهر و روستا‌ها نیز فعال بودند.

او اضافه کرد: در کشور ما نیرو‌های نظامی و انتظامی و مسوولان دولتی اینگونه به کمک مردم رفتند و آن‌ها را در برابر این ویروس منحوس کرونا تنها نگذاشتند در حالی که در کشور‌های غربی به ویژه آمریکا به مردم توجهی نشد و در نتیجه آن مردم فروشگاه‌ها و مکان‌های عرضه کالا و خدمات را سرقت و غارت کردند.

سردار حسینی به حادثه کشته شدن یکی از شهروندان آمریکایی اشاره کرد و گفت: یکی از شهروندان کشور آمریکا بدلیل سیاه پوست بودن توسط پلیس کشته شد.

او تاکید کرد: در دین اسلام که دین برتر ادیان الهی است سیاه و سفید و فقیر و ثروتمند فرقی ندارند مگر در تقوای الهی، در حالی که در کشور‌های غربی و آمریکا ثروتمندان و سفید پوستان بر فقرا و سیاه پوستان و سایر نژاد‌های برترری دارند.

فرمانده قرارگاه شهید شهرامفر یادآور شد: امروز دشمنان علیه ملت ایران از هیچ نقشه و توطئه شوم و شیطانی دست بر نمی‌دارند و به هر طریق ممکن به ویژه فضای مجازی و ماهواره‌ها قصد دارند به اعتقادات و فرهنگ ملت ایران ضربه بزنند.

او با گرامیداشت یاد و خاطر هشهید شکیبا سلیمی گفت: این سردار رشید اسلام که در سنوات گذشته در شهرستان سروآباد به عنوان فرمانده سپاه مشغول خدمت بود فرماندهی دلسوز، لایق و صدیق به نظام و انقلاب اسلامی بود.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار