رییس اداره حفاظت محیط زیست نیکشهر گفت: شکارچی متخلف یک راس قوچ در مناطق و طبیعت حوزه این شهرستان به همراه یک قبضه سلاح کلاشینکف غیرمجاز و سه دستگاه بی‌سیم دستی شناسایی و دستگیر شد.

هادی هاشمی‌زاده رییس اداره حفاظت محیط زیست نیکشهر  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهار داشت: یگان حفاظت محیط زیست نیکشهر پس از گشت زنی‌های طولانی مدت در مناطق و طبیعت حوزه این شهرستان در یکی از زیستگاه‌های منطقه نشانه‌های ورود شکارچی را مشاهده و اقدام به گشت‌های مراقبتی و شناسایی کردند که موفق به شناسایی یکنفر شکارچی متخلف بهمراه لاشه یک راس قوچ شدند.

او  گفت: از شکارچی متخلف علاوه‌بر لاشه مذکور، یک قبضه سلاح کلاشینکف غیرمجاز و سه عدد بیسیم دستی، دوربین شکاری و سایر ادوات شکار نیز کشف و بهمراه سایر مستندات به مقام قضایی شهرستان جهت پیگیری موضوع تحویل شد.

تعقیب و گریز شکارچی در مهرستان

رییس اداره حفاظت محیط زیست مهرستان نیز بیان کرد: یگان حفاظت محیط زیست در گشت و کنترل‌های شبانه روزی خود در مناطق و طبیعت این شهرستان پس از کشف علائم ورود شکارچی به داخل مناطق و طبیعت اقدام به گشت زنی‌های طولانی مدت و بیتوته‌هایی به منظور شناسایی و دستگیری متخلف قبل از هرگونه اقدامی کرد.


بیشتر بخوانید:


الهی بخش کرد افزود: یگان حفاظت محیط زیست پس از شناسایی محل شکارچی متخلف که بصورت غیرقانونی قصد شکار داشت وارد منطقه موردنظر شد و متخلف پس از مشاهده این یگان اقدام به فرار کرد که پس از یک تعقیب و گریز تقریبا طولانی، تمامی ادوات شکار خود را رها و با استفاده از سخت گذر بودن منطقه متواری شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار