صدور ۴ موافقت اصولی و یک مجوز ایجاد مجتمع گردشگری در آذربایجان شرقی

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از صدور چهار موافقت اصولی و یک مجوز ایجاد مجتمع گردشگری طی سه ماه نخست سال ۹۹ در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،احمد حمزه‌زاده مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقیضمن اعلام این خبر گفت: بر اساس درخواست‌های ارائه شده به حوزه سرمایه گذاری اداره کل، طی سه ماه نخست سال جاری، سه پروژه احداث مجتمع گردشگری، موافقت اصولی و یک پروژه نیز علاوه بر دریافت موافقت اصولی موفق به کسب مجوز ایجاد شده است.

او با بیان اینکه پروژه‌های مذکور در محور‌های شمال غرب و شمال شرق استان واقع شده‌اند، ادامه داد: از مجموع این چهار پروژه، دو پروژه در شهرستان شبستر و سایر پروژه‌ها نیز در شهرستان ویژه میانه و هشترود برنامه ریزی شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، اظهار کرد: چهار پروژه‌ای که موافقت اصولی دریافت کرده اند، با اخذ مجوز ایجاد در مساحتی بالغ ۱۷ هزار و ۱۱۲ متر مربع اجرا خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی میراث فرهنگی استان، حمزه‌زاده در ادامه حجم سرمایه‌گذاری در پروژه‌های مذکور را بالغ بر ۴۳ میلیارد تومان عنوان کرد، گفت: با احداث چهار پروژه مجتمع گردشگری در استان، برای ۱۷۰ نفر بصورت مستقیم فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.