با ورود مستقیم دادگستری فارس از تعطیلی یک واحد تولیدی و بیکاری ٢٥ کارگر جلوگیری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس با اشاره به اینکه با ورود مستقیم دادگستری استان فارس از تعطیلی یک واحد تولیدی و بیکاری ٢٥ کارگر جلوگیری شد، اظهار کرد: این اقدام ۲ روز پس از سفر رئیس قوه قضائیه و تأکید او در جلسات متعدد به منظور جلوگیری از تعطیلی واحد‌های تولیدی انجام شد.

رئیس کل دادگستری استان فارس افزود: این شرکت در زمینه بسته بندی محصولات کشاورزی فعالیت داشت، و به علت بدهی میزان برق مصرفی تعطیل شده بود که با ورود به موقع دادگستری فارس و ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از ادامه تعطیلی آن جلوگیری شد و کارگران این واحد به کار بازگشتند.

حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی تصریح کرد: همه مسئولان در جایگاه خود و به منظور انجام وظایف سازمانی باید به جهش تولید و تحقق شعار سال کمک کنند.

او گفت: دستگاه قضایی با تکیه بر ظرفیت‌های قانونی و به منظور عمل به منویات رهبر معظم انقلاب و تأکیدات مستمر ریاست قوه قضائیه حامی تولید کنندگان است و اجازه نخواهد داد در نتیجه تعطیلی واحد‌های تولیدی کارگران بیکار شوند.

رئیس کل دادگستری استان فارس اضافه کرد: این روند در شرایط ویژه اقتصادی از سوی دادگستری استان فارس ادامه خواهد داشت و تولیدکنندگان می‌توانند برای دریافت حمایت‌های قضایی به دبیرخانه ستاد پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مراجعه و مشکلات خود را در کارگروه‌های ویژه این ستاد مطرح کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.