رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۲ سارق گوش قاپ و کشف ۲۰ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری گفت: ساعت ۱۱:۰۰ روز هجدهم فروردین ماه سال جاری خانمی سراسیمه خود را به گشت کلانتری ۱۴۷ گلبرگ رسانده و ماموران را در جریان وقوع سرقت موبایلش توسط راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت پالس قرمز قرار می‌دهد. پرونده پس از ثبت در کلانتری به دستور قضائی برای رسیدگی تخصصی و دستگیری سارقان به پایگاه چهارم پلیس آگاهی ارجاع شد.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران عنوان کرد: کارآگاهان در گام اول تحقیقات برای شناسایی سارقان به محل وقوع جرم رفته و با تحقیقات میدانی موفق شدند تصویری واضحی از سارقان را بدست بیاورند و مشخص شد پلاک موتورسیکلت مورد استفاده سارقان با رنگ موتورسیکلت اصالت و همخوانی ندارد.

وی با بیان اینکه متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی و انجام تحقیقات مقدماتی به جرم ارتکابی با همدستی یکی از دوستانش به نام "امیر" اعتراف کرد، افزود: در ادامه تحقیقات پلیسی ۲ مال باخته دیگر نیز شناسایی شدند.

کارآگاه نثاری با بیان اینکه متهم دوم پرونده نیز در مخفیگاهش در حوالی افسریه در سی و یکم اردیبهشت ماه دستگیر شد، بیان داشت: هر دو متهم ضمن قبول ۲۰ فقره سرقت به شیوه قاپ زنی به کارآگاهان گفتند، از ۴ ماه پیش به صورت تفننی و زمانی که پولمان تمام می‌شد موبایل قاپی می‌کردیم و گوشی‌های مسروقه را در خیابان به صورت دستفروش می‌فروختیم.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت گفت: با اعتراف صریح متهمان به بزه انتسابی و شناسایی چند تن از مال باختگان پرونده به دادسرا ارسال و متهمان با دستور قضائی روانه زندان شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار