فراخوان شرکت در سیزدهمین نمایشگاه فناوری نانو منتشر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فراخوان شرکت در سیزدهمین نمایشگاه فناوری نانو منتشر شد، علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام به سایت جشنواره به آدرس FESTIVAL.NANO.IR مراجعه کنند.

در این نمایشگاه همچون سال‌های گذشته برای نمایش آخرین دستاورد‌ها و تحولات بخشی از زیست بوم فناوری و نوآوری حوزه نانو  در نمایشگاه بین‌المللی تهرانبه مدت ۴ روز در معرض دید عموم قرار می گیرد.

در حاشیه این نمایشگاه کارگاه‌های آموزشی با حضور اساتید برجسته و فعالان حوزه فناوری نانو به منظور رونق فعالیت‌های این حوزه برگزار خواهد شد.

در این دوره نیز «نانو مچ» به عنوان بخش جذاب نمایشگاه برگزار می‌شود تا محلی برای ارائه طرح‌های نوآورانه باشد، در دوره گذشته ۵ طرح موفق به جذب سرمایه گذار در این بخش شدند. در سیزدهمین دوره نیز این بخش فرصتی برای صاحبان ایده فراهم کرده است تا خلاقیت خود را ارائه دهند.


بیشتر بخوانید: فعالیت ۱۳ شرکت دانش بنیان برای مبارزه با کرونا


البته در بخش دیگری با عنوان «نانو گپ» زمینه برای معرفی محصولات و فناوری‌های این حوزه فراهم است. همچنین امسال شبکه تبادل فناوری نیز در کنار سایر بخش‌ها حضور دارد تا پلی میان صنعت و فناوران باشد. در این بخش رفع نیاز‌های صنعتی با تکیه بر فناوری مد نظر است.

سیزدهمین نمایشگاه فناوری نانو در بخش‌های سازندگان تجهیزات، خودرو، آب و محیط‌زیست، بهداشت و سلامت، ساختمان، کشاورزی و بسته‌بندی، نانومواد، نساجی، نفت و صنایع وابسته، بازرگانی؛ شرکت‌های مشاوره‌ای – خدماتی و کارگزاران خدمات فناوری و بخش بین‌الملل در کنار آزمایشگاه‌ها، دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد و نهاد‌های ترویجی از قبیل باشگاه دانش‌آموزی، انجمن‌های دانشگاهی و شرکت‌های آموزشی توسط ستاد فناوری نانو معاونت علمی برگزار می‌شود.

تاکنون ۴۹ کشور مثل آلمان، ایتالیا، انگلیس، استرالیا، کانادا، چین و کره جنوبی میزبان محصولات نانویی ایرانی شدند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار