معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: ۳۷ هزار و ۴۱۴ نفر فراگیر در دوره‌های آموزشی این جمعیت در استان شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  نصرالله باقری، معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: این افراد در ۷۱۸ دوره آموزشی مختلف حضور یافتند.

او با بیان اینکه ۱۹۵ دوره کمک‌های اولیه ۲۲ ساعته حضوری با شرکت هفت هزار و ۱۶۳ نفر برگزار شده ، افزود: ۱۹ دوره کمک‌های اولیه ۱۵ ساعته نیمه‌حضوری با ۸۴۶ نفر فراگیر نیز برگزار شده است.

باقری گفت: ۱۱۹ دوره آموزش حضوری آمادگی در برابر مخاطرات با حضور چهار هزار و ۷۲۷ نفر و ۶۲ دوره آموزش مهارت‌های پایه داوطلبی ۴۰ ساعته با حضور هزار و ۴۴ نفر از دیگر دوره‌های آموزشی جمعیت هلال احمر استان می‌باشد.

معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر استان اردبیل تصریح کرد: ۲۲۹ برنامه آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی آموزش همگانی با حضور هفت هزار و ۵۸۴ نفر و یک دوره همکاری در برگزاری دوره مدیریت بحران با شرکت ۳۵۲ نفر و هشت دوره ضمن خدمت مجازی برای کارکنان استان با فراگیری هزار و ۴۶ نفر از دیگر فعالیت‌های این معاونت است.

باقری همچنین با اشاره به برگزاری ۹ دوره عمومی امداد، هفت دوره عمومی نجات و سه دوره تخصصی حوادث جاده‌ای و ۲ دوره تخصصی مراقبت‌های پیش‌بیمارستانی گفت: در مجموع ۴۲۸ نفر در این دوره‌ها حضور یافته‌اند که ۱۷۵ نفر در دوره عمومی امداد، ۱۲۴ نفر در دوره عمومی نجات، ۸۲ نفر در دوره تخصصی حوادث جاده ای و ۴۷ نفر در دوره تخصصی مراقبت‌های پیش بیمارستانی بودند.

او  ادامه ‌داد: ۶۴ دوره آموزش همگانی در مناسبت‌های مذهبی و خاص برگزار شده که ۱۴ هزار و ۲۲۴ نفر فراگیر داشته است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.