قابلیت Bubbles به زودی برای پیام‌رسان اندروید عرضه می‌شود

در اندروید ۱۱ قابلیت جدیدی به نام Bubbles به پیام‌رسان اضافه می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نسخه بتای اندروید ۱۱ هفته گذشته عرضه شد و این بدان معناست که اکنون چندین دستگاه سری پیکسل ۲ و ۴ هستند که این سیستم عامل را اجرا می‌کنند. یکی از اولین قابلیت‌های جدیدی که به اندروید در نسخه جدید آن اضافه شده Bubbles نام دارد.

ویژگی Bubbles چیست؟

در واقع، ویژگی جدید Bubbles در اندروید ۱۱ شبیه به ویژگی Chat head است که در نسخه اندرویدی Facebook Messenger به کار رفته است. تصور کنید که در حال چت کردن با دوست خود هستید و در عین حال کنفرانس توسعه دهندگان WWDC اپل را نیز تماشا می‌کنید که به دلیل همه گیری COVID-19 به صورت آنلاین و رایگان پخش می‌شود. شما نمی‌خواهید اطلاعات نهایی ویژگی‌های جدید iOS 14 مانند صفحه اصلی قابل تنظیم شایعه شده را از دست ندهید. همچنین شما نمی‌خواهید که برنامه‌ها را به طور مداوم تعویض کنید. با Chat Head، می‌توانید با تمرکز بیشتری هر دو کار را ادامه دهید. هر وقت دوستتان پیامی برای شما ارسال کرد، می‌توانید به لطف قابلیت مذکور، به موقع پاسخ دهید.

قابلیت Bubbles زودی برای پیام‌رسان اندروید عرضه می‌شود


بیشتر بخوانید


قابلیت Bubbles در واقع مانند Chat Head است. در نتیجه هنگامی که شما در حال دیدن یک برنامه در تلفن خود هستید یا کار دیگری انجام می‌دهید، کسی نمی‌تواند شما را به بی‌توجهی متهم کند، زیرا می‌توانید با این ویژگی جدید به سرعت به او پاسخ دهید؛ مگر این که خود شما نخواهید این کار را انجام دهید! توسعه‌دهندگان اندروید باید Bubbles را فعال کنند تا این قابلیت در برنامه آن‌ها کار کند.

حساب رسمی گوگل در Reddit روز جمعه درباره این‌که برنامه Bubbles برای پیا‌م‌رسان اندروید تا یک ماه آینده فعال خواهد شد، پستی منتشر کرد. کاربران اندرویدی که برای نسخه اولیه بتای اندروید ۱۱ ثبت نام کرده‌اند، در هفته بعد یا دو هفته دیگر بروزرسانی دریافت می‌کنند که این ویژگی جدید را فعال می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار