فرمانده انتظامی فارسان، از دستگیری ۳ متهم به قتل که متواری شده بودند خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سرهنگ غلامعلی شکری فرمانده انتظامی فارسان گفت: در پی وقوع یک فقره قتل در شهرستان فارسان در ۲۷ اردیبهشت ۹۹ که منجر به قتل جوان ۳۴ ساله‌ای در جونقان شد، شناسایی و دستگیری قاتل و همدستان احتمالی وی در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

او افزود: با انجام تحقیقات پلیسی در شهرستان مشخص شد که پنج نفر با انگیزه قبلی و به دلیل اختلاف ملکی با یکدیگر درگیر شده و در این درگیری دو نفر مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند، که یکی از مصدومان به دلیل شدت جراحت وارده و خونریزی شدید در بیمارستان جان باخته است.


بیشتر بخوانید: اجرای حکم قصاص قاتل با چوبه دار در زندان شهرکرد


شکری اضافه کرد: با هماهنگی قضایی مخفیگاه متهمان و خودرو مورد استفاده برای انتقال مصدومان به بیمارستان مورد بازرسی قرار گرفت و چهار قبضه سلاح شکاری و سه عدد فشنگ کشف و منازل، اموال و احشام متهمان برای پیشگیری از فروش آن‌ها و متواری شدن متهمان توقیف شد.

او ادامه داد: پس از هماهنگی قضایی و ۲۱ روز تلاش شبانه‌روزی پلیس، اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی، مأموران پلیس آگاهی استان و شهرستان فارسان از تردد متهمان در مسیر اصفهان به شهرکرد مطلع شده و با همکاری مأموران پلیس آگاهی استان سه متهم به قتل را در یک عملیات ضربتی در ورودی شهرکرد دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل کردند.

شکری گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان فارسان اعزام و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار