تصادف موتور سیکلت در جاده جعفرآباد به نصر آباد تربت جام یک نفر کشته و یک مجروح به جا ماند در این حادثه به آمبولانس ۱۱۵ آسیب رسید و پرسنل اورژانس مورد ضرب وشتم قرار گرفتند.

علی لطفی سرپرست اداره اورژانس پیش بیمارستانی دانشکده علوم پزشکی تربت جام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: طی تماس با مرکز پیام مبنی بر تصادف موتور سیکلت در جاده جعفر آباد، پرسنل اورژانس پایگاه نصرآباد بلافاصله در محل آماده خدمات رسانی شدند.

او افزود: پس از رسیدن آمبولانس به محل حادثه افرادی با حالتی تهاجمی و فحاشی به آمبولانس اورژانس حمله نمودند که علیرغم تلاش برای عقب نشینی پرسنل اورژانس از محل شیشه جلو آمبولانس را شکستند.

سرپرست اداره اورژانس پیش بیمارستانی دانشکده علوم پزشکی تربت جام با ابزار تاسف از این حادثه ادامه داد: متاسفانه در این حادثه ضمن خسارت به خودرو و فحاشی به تکنسین اورژانس صدمه وارد شد و هم اکنون در بیمارستان سجادیه بستری می‌باشد.

لطفی ضمن درخواست از فرماندار و دادستان و فرمانده انتظامی شهرستان مبنی بر پیگیری و جلوگیری از چنین حوادثی بیان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در شهرستان و هجم و فشار زیاد کار پرسنل درمانی و بهداشتی، از مسئولین مربوطه در خواست می‌کنیم تا ضمن پیگیری و رسیدگی موضوع حمایت از حافظان سلامت را در اولویت کار خود قرار دهند.

انتهای پیام//ز. ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.