مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان گفت: از نیروی انتظامی استان برای مقابله با حریق در مراتع کمک گرفته ایم.

کمک نیروی انتظامی به منابع طبیعی و آبخیزداری برای کاهش حریق در مراتعبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ اسفندیار خزایی، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان در  نشستی با رئیس پلیس پیشگیری از وقوع جرم نیروی انتظامی استان گفت: یکی ار مشکلات اساسی منابع طبیعی در فصل تابستان پیشگیری و مقابله با حریق در جنگلها و مراتع است.

او با بیان اینکه  بیش از ۹۵ درصد حریق ها در منابع طبیعی بر اثراشتباهات انسانی است افزود: نیروی انتظامی در این راستا می تواند کمک زیادی به شناسایی خاطیان و افرادی که منابع طبیعی را به خطر می اندازند، کند.

مدیر کل منابع طبیعی استان گفت: استقرار گشت و مراقبت با همکاری نیروی انتظامی در مناطق بحرانی حریق نقش تاثیر گذاری در کاهش وپیشگیری از آتش سوزی ها دارد.

سرهنگ مهر آذین، رئیس پلیس پیشگیری از وقوع جرم نیروی انتظامی استان هم گفت: منابع طبیعی سرمایه‌های خدادادی است و همه در حفط آن مسئول هستند و پلیس پیشگیری از وقوع جرم همواره با متجاوزین به عرصه های منابع طبیعی برخورد می کند.

او بیان کرد: برای صیانت از منابع طبیعی، همکاری، همدلی در راستای حمایت و صیانت از این سرمایه عظیم در بین آحاد جامعه و دستگاهای اجرائی باید تشدید شود.

انتهای پیام/ا


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار