در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد:

جزئیات برگزاری ترم تابستان در دانشگاه پیام نور

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور شیوه برگزاری ترم تابستان در این دانشگاه را تشریح کرد.

مرتضی محسنی، معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین تصمیمات دانشگاه پیام نور برای برگزاری ترم تابستان گفت: بر اساس آخرین تصمیمات اتخاذ شده ترم تابستان در دانشگاه پیام نور برگزار خواهد شد. دانشجویان دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد می‌توانند از تاریخ ۱۶ تیر لغایت ۲۳ تیر نسبت به انتخاب واحد اقدام کنند.

محسنی در ادامه اظهار کرد: ترم تابستان به صورت در دانشگاه پیام نور کاملا مجازی برگزار خواهد شد. دانشجویانی که متقاضی مهمان در این دانشگاه هستند می‌توانند از ۱۷ تیر به مراکز مورد نظر مراجعه کنند.


بیشتر بخوانید


معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور ادامه داد: کلاس‌های ترم تابستانی از ۲۴ تیر لغایت ۲۴ مرداد ۹۹ بوده و هر دانشجو تنها می‌تواند ۸ واحد درسی را انتخاب کند.

او درباره فراهم شدن امکان حذف و اضافه در ترم تابستان نیز گفت: در این ترم امکان حذف و اضافه وجود ندارد و امتحانات نیز بر اساس برنامه زمانی اعلام شده از ۲۶ مرداد آغاز و تا ۴ شهریور ادامه دارد.

محسنی درباره شرایط دانشجویانی که در آستانه فارغ التحصیلی قرار دارند، بیان کرد: دانشجویان دوره کارشناسی که بتوانند در ترم تابستان با برداشتن ۸ واحد فارغ التحصیل شوند، در صورتی که دروس مورد نظرشان در دانشگاه محل تحصیل دانشجو ارائه نشود، می‌توانند برای گذراندن این واحد‌ها به سایر دانشگاه‌های مورد تائید وزارت علوم مراجعه کرده و این واحد‌ها را به صورت مهمان در آن دانشگاه پاس کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.