جلسه بازدید مقامات و معاونین ارتش جمهوری اسلامی، از مرکز عملیات شبکه‌ی متمرکز مخابرات با حضور مدیران ارشد و معاونین شرکت مخابرات ایران برگزار شد.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بازدید مقامات و معاونین ارتش جمهوری اسلامی از مرکز عملیات شبکه‌ی متمرکز مخابرات با هدف توسعه تعاملات بین دو نهاد و بازدید مقامات ارتش از مرکز عملیات یکپارچه و متمرکز مخابرات و بازدید از ناک کشوری و ناک نورونتا برگزار شد.

معاون شبکه و معاون تجاری شرکت مخابرات ایران در این بازدید، با اشاره به ظرفیت‌های گسترده مجموعه مخابرات در همکاری با ارتش و رفع نیاز‌های ارتباطی و مخابراتی این مجموعه مهم و تاثیرگذار، آمادگی شرکت مخابرات ایران را برای هر گونه همکاری در این خصوص اعلام کردند.


بیشتر بخوانید


مدیران شرکت مخابرات ایران همچنین با تشریح کارکرد‌های مرکز عملیات شبکه به مسئولین و مقامات ارتش جمهوری اسلامی، اعلام داشتند: بررسی کیفیت سرویس پهنای باند، کیفیت سرویس صوت، سامانه‌ی مدیریت پهنای باند مصرفی استان‌ها و مانیتورینگ شبکه‌ی انتقال کل کشور از جمله ویژگی‌های مرکز عملیات شبکه‌ی شرکت مخابرات ایران در مرکز مخابرات نهری تهران است که می‌تواند در بخش‌های مختلف زیرساختی و تامین ارتباطات، مورد استفاده‌ی مجموعه ارتش جمهوری اسلامی قرار گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار