فرماندار ایوان از همکاری دستگاه‌های اجرایی در زمینه اطلاع رسانی به واحد‌ها و کسب و کار‌های آسیب دیده در اثر شیوع بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ جلسه کار گروه اشتغال شهرستان ایوان با دستور کار تسهیلات کرونا به ریاست فرماندار شهرستان ایوان و با حضور اعضاء در سالن جلسات فرمانداری تشکیل گردید.

سبزی فرماندار و رئیس کار گروه اشتغال شهرستان ایوان در این جلسه بر همکاری دستگاه‌های اجرایی در زمینه اطلاع رسانی به واحد‌ها و کسب و کار‌های آسیب دیده در اثر شیوع بیماری کرونا تأکید کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی در اسرع وقت نسبت به بررسی لیست موجود در قالب فایل اکسل و مطابقت آن با واحد‌های تحت پوشش و با ثبت‌نام شدگان در سامانه کارا از طریق کاربران خود اقدام و موانع احتمالی در مراحل ثبت نام در سامانه را به دبیرخانه کار گروه منعکس نمایند.

در ادامه جلسه نیز منصوری مقدم مسئول اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دبیر کار گروه اشتغال شهرستان ایوان توضیحاتی در مورد شیوه ‌نامه پرداخت تسهیلات کرونا، ضوابط و فرآیند ثبت نام، میزان سود تسهیلات و مدت بازپرداخت اقساط ارائه کردند.

در پایان اعضای کار گروه به بیان نظرات خود در مورد سامانه، رسته فعالیت‌های ۱۴ گانه و واحد‌های فعال فاقد بیمه پرداختند که از سوی دبیرخانه راهنمایی و راهکار‌های لازم ارائه گردید.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.