کمیته داوران فدراسیون فوتبال تصمیم گرفته قوانین جدید داوری را در مسابقه فینال لیگ برتر فوتسال اعمال نکند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فدراسیون جهانی فوتبال چند روز پیش قوانین جدیدی را برای داوری فوتسال اعمال کرد و قرار شد این قوانین به صورت رسمی از ۱۲ خرداد ماه در تمامی مسابقات فوتسال اجرا شود. همچنین فیفا با توجه به تعلیق چند ماهه لیگ‌های کشور‌ها تصمیم گیری درباره زمان اجرایی شدن این قوانین را برعهده خود فدراسیون فوتبال آن کشور گذاشته است. به همین دلیل برخی از کشور‌ها پس از پشت سر گذاشتن ویروس کرونا مسابقات لیگ برتر فوتسالشان را آغاز کردند و اکنون قوانین جدید داوری فوتسال در برخی از این کشور‌ها اعمال شده است.


بیشتر بخوانید:


همچنین این موضوع در کشور ما کمی متفاوت است و در چند روز گذشته عده‌ای بر این باور بودند که قرار است قوانین جدید داوری در فینال لیگ برتر فوتسال اعمال شود، اما شنیده‌ها حاکی از آن است که کمیته داوران فدراسیون فوتبال فعلا تصمیمی درباره اجرایی کردن این قانون در فینال لیگ برتر فوتسال ندارد و به احتمال بسیار زیاد قوانین جدید داوری از فصل آینده در مسابقات لیگ برتر اجرا خواهد شد.

دیدار رفت فینال لیگ برتر فوتسال روز جمعه ۳۰ خرداد ماه از ساعت ۱۸ بین تیم‌های گیتی پسند اصفهان و مس سونگون در سالن بدون تماشاگر پیروزی اصفهان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.