مسئول سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اهواز گفت: مساجد توانسته اند به عنوان سفیران فرهنگی در اهواز محوریت داشته باشند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین سید علی جزایری مسئول سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اهواز گفت: مساجد توانسته اند به عنوان سفیران فرهنگی در اهواز محوریت داشته باشند و با توجه به نقش پررنگ مساجد در سایر محلات و نقاط اهواز، می‌طلبد همکاری و هم افزایی بیشتری میان سازمان و مساجد محوری تعریف شود.

او بیان داشت: لازم است در زمینه نقش مساجد فرمایشات امام راحل (ره) مدنظر قرار گیرد که ازنظر ایشان، تربیت توام با تفکر انقلابی با محوریت مساجد بایستی در راس امور فرهنگی باشد.

حجت الاسلام جزایری  تصریح کرد: در سال جاری با توجه به شیوع ویروس کرونا، مساجد توانستند نقش بسیار مهمی ایفا نمایند. در این زمینه سازمان توانایی بسیار خوبی داشته که پیشنهاد می‌گردد برنامه‌های مشترکی با ایده‌های جدید طراحی و اجرا گردد.

مسئول سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اهواز ادامه داد: در جریان برگزاری جشن‌های نیمه شعبان، راه اندازی ۲۰ کاروان شادی در محلات یک نوآوری بود که می‌توان با پررنگ‌تر نمودن نقش مساجد در مناسبت‌های پیش رو از جمله، دهه کرامت، عید سعید غدیر خم و ایام فراغت تابستانه و هم چنین ماه‌های محرم و صفر ایده‌های جدیدی را عملی نمود.

این مقام مسئول دارا بودن روحیه جهادی و انقلابی را یکی از امتیازات مساجد دانست و گفت: جلسات هماهنگی به صورت هر دو ته یکبار برگزار شود. همچنین یک کارگروه فرهنگی با هدف انسجام و هماهنگی در عرصه‌های فرهنگی سطح شهر جهت بالا بردن کیفیت برنامه‌ها تشکیل گردد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.