طرح دریاچه عطار به دلیل غیراصولی و غیرکارشناسی بودن این طرح، متوقف شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، احداث طرح دریاچه عطار در حیدرآباد منطقه شش شهرداری کرج با مساحت کلی چهار هکتار و ۲.۵ هکتار دریاچه، از دو سال پیش کلید خورد.

با تغییر رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج، طرح دریاچه عطار متوقف شد و هم اکنون شاهد تلی از خاک های برداشته شده در منطقه یاد شده هستیم.

پیمان بضاعتی پور، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج با اشاره به این موضوع در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: دریاچه عطار به صورت غیرکارشناسی و غیرفنی احداث و حجم عظیمی از آن نیز گود برداری شده است که هزینه جا به جایی این میزان خاک خود به تهایی بیش یک میلیارد و پانصد میلیون تومان برای شهرداری هزینه به دنبال دارد.

او افزود: دیواره های این دریاچه به منازل مسکونی نزدیک است و امکان آسیب رسیدن به این منازل وجود دارد و از آن جا که حفظ سلامت شهروندانبرای ما در اولویت است از ادامه طرح مذکور جلوگیری شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج گفت: با حضور جمعی از کارشناسان در محل طرح دریاچه عطار حضور پیدا کردیم و بعد از کارشناسی و تبادل نظر به این نتیجه رسیدیم که قسمت شرقی دریاچه را به پیست دوچرخه سواری و قسمت غربی آن را که از منازل مسکونی دور است به دریاچه ای با مقیاس  کوچک نر تبدیل کنیم.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.