پیام‌های رسیده در تاریخ بیست و چهارم خرداد در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیام‌های رسیده در تاریخ بیست و چهارم خرداد ماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

 

 


 

فریبکاری بانک ها

بانک ها با گرفتن امضا از فروشندگان سهام عدالت و عدم جوابگویی هر کاری که می خواهند با آنها انجام می دهند به عنوان مثال بانک ملت بعد از ۱۱روز از فروش سهام من فقط ۲۲۰ هزار تومان به حساب من واریز کرده است.


 

وضعیت داغون گرانی اجاره مسکن

سلام

واقعا وضعیت اجاره مسکن داغون هست….

به خدا قسم اجاره و رهن راهربنگاه ملکی می رویم نسبت به سال گذشته دوبرابر تا سه برابر بیشتر می گویند اخه ما مردم با این وضعیت گرونی و اقتصادی چه جوری می تونم رهن و اجاره خودم در بهترین حالت دوبرابر کنیم.

الان فقط بخاطر اینکه بتونم زیر یک سر پناه باشم باید رهن و اجاره رو نسبت به پارسال دوبرابر کنم و همچنین به حومه شهری بیشتر بیشتر بروم.

به هرکی می پرستید صدای مارو به گوش مسئولین برسونید.

بخدا یکی از علت های وضعیت داغون مسکن این سایت های اینترنتی که هرکی رسیده برای خودش قیمت فضایی تعین کرده.

لطفا و خواهشا پیگیری کنید.


 

خدمتگذار یا همون بابای مدرسه

سلام

خسته نباشید

خواهش می کنم التماس می کنم به این موضوع رسیدگی کنید

1الان 7سال هست من و همکارانم در سراسر ایران کار می کنیم و هنوز به صورت پیمانی مشغول به کاریم و رسمی نشده ایم.

2.حقوم ما بسیار پایین هست و رتبه بندی شامل ما نمی‌شود و در حال حاظر از کمترین حقوق در آموزش و پرورش برخوردار هستیم،الان اگر خدمتگزاری سرایدار مدرسه هم باشد حق سرایداری نمی دهند،حق لباس سال هاست که قطع شده،من خودم و همکارانم در مدارس 2 شیفت کار می کنیم اما حقوق و مزایایی در قبال شیفت دوم دریافت نمی کنیم و همان حقوق معمولی را دریافت می کنیم.

لطفا رسیدگی کنید


 

 از 22 سال به 24 سال سن

تو رو خدا هر چه سریع  تر به وزیر آموزش پرورش بگوید برای ما شرط معدل در نظر بگیرند تا ما بتونیم وارد این دانشگاه بشیم . خواهش می کنم  وقت زیادی نداریم ... کنکور نزدیکه


 

مستمری معلول بهزیستی

سلام چرا به معلول تک نفره ی بهزیستی ۱۷۲ هزار تومان ، مستمری پرداخت می شود . در حالی که خط فقر ۹ میلیون می باشد . واقعا یک مسئول می تواند با ۱۷۲ هزار تومان زندگی کند . باتشکر


 

مزاحمت بوی نامطبوع کارخانه مارگارین

کارخانه مارگارین خ فداییان خ کبریت سازی با ۸۰سال سابقه در این محل به علت آلودگی وبوی بسیار بد واز رده خارج شدن  با پیگیری متعدد مردم منطقه وارگان های دولتی قرار بود سال ۹۰ بسته شود وبه مسکونی تبدیل شود .مدتی هم موقت تعطیل شد اما همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد به طوری که بوی بد این کارخانه باعث تعطیلی دانشگاه آزاد این خیابان شد ومردم منطقه در این ایام بیماری باید بوی نامطبوع روغن سوخته را هم تحمل کنند از مسئولین عاجزانه خواهشمندیم به فکر ریه های مردم  باشند وبجای قول دادن یک کار انجام بدهند


 

گرانی سرسام آور زمین و مسکن در شهرستان شهربابک   استان کرمان

سلام قیمت  زمین و مسکن در شهرستان شهربابک نسبت به قبل از عید و نسبت به سال قبل ۶۰۰ درصد و در بعضی جاهها ۱۰۰۰ درصد افزایش داشته خواهش می کنم به رییس قوه قضاییه آقای رییسی که پیگیر قیمت خودرو هستند بفرمایید قیمت زمین را هم پیگیری کنند ما سال قبل زمینی که سال گذشته ۴۰ میلیون بود نمی خواستیم با قرض بخریم گفتیم یه کم پول پس انداز می کنیم و بعد می خریم الان همان زمین شده ۲۰۰ میلیون زمینی بود ۹۰ میلیون الان میگه ۷۰۰ میلیون زمینی ۱۰۰ میلیون بود الان میگه شما نخریدید من همان را یک میلیارد فروختم الان دارند از آب گل آلود ماهی می گیرند همین بنگاهی ها قیمت زمین را الکی بالا بردند مسکن که اصلا نمی شه خرید زمین های کشاورزی که سال گذشته ۱۰ میلیون هم نمی خریدند الان می گن ۲۰۰ میلیون تو رو خدا مسئله زمین شهرستان شهربابک را بررسی کنید


 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار