مدیر آموزش و پرورش بهبهان از کسب مقام برتر در جشنواره ملی خلاقیت، نوآوری و پویش خلاقیت، قرنطینه نیست از سوی دانش آموز این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،رسول عبدی پور مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: در جشنواره ملی خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی و پویش خلاقیت، قرنطینه نیست سیدرضا مدرس دانش آموز  خوش درخشید.

او افزود: جشنواره ملی خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی و پویش خلاقیت، قرنطینه نیست با مشارکت وزارت آموزش و پرورش و اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برگزار می‌شود و دانش آموزان متوسطه اول و دوم، فنی و حرفه‌ای و کار و دانش، اولیای دانش آموزان، کادر آموزشی و اجرایی مدارس سراسر کشور از مخاطبان شرکت کننده در این جشنواره هستند.

عبدی پور بیان داشت: برگزاری این جشنواره می‌تواند مهمترین و نخستین گام در زمینه انجام پژوهش هدفمند و هدایت شده از سوی دانش آموزان باشد که با توجه به شرایط کنونی کشور و حضور دانش آموزان در خانه آن‌ها می‌توانند با داشتن فرصت‌های بیشتر و اوقات فراغت از توانایی و استعداد‌های خود بهره بگیرند و با مسئله یابی و ارائه راه حل و ایده‌های خود سهمی در بهبود شرایط زندگی و پیشرفت علم و تکنولوژی داشته باشند.

 سیدرضا مدرس دانش آموز منتخب مسابقات منطقه‌ای پژوهش سرای خوارزمی بهبهان توانست با طرح یک ایده خلاقانه در جهت حل مسئله، مقام برتر کشوری را در پویش خلاقیت، قرنطینه نیست به خود اختصاص دهد.

انتهای پیام/م

 

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.