مستند شجاع مثل علی اکبر در جهرم تولید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مسعود گواهیان مدیر کانون دوستان آسمانی شهرستان جهرم گفت: مستند شجاع مثل علی اکبر در گروه رسانه ای ماح، کانون فرهنگی هنری دوستان آسمانی  در این شهرستان تولید شد.

او،با گرامی‌داشت شهدای دفاع مقدس، بیان کرد: رشادت های شهدای دفاع مقدس در مقاومت علیه دشمنان و نقش برجسته آن ها در جنگ تحمیلی غیر قابل انکار است.

گواهیان تصریح کرد: این کانون فرهنگی هنری در راستای قدردانی از خانواده شهدا به ویژه یک هزار و ۲۰۰ شهید گلگون کفن شهرستان جهرم از سال های گذشته اقدام به دیدار هفتگی با خانواده این به حق پیوستگان کرده است.

مدیر کانون دوستان آسمانی شهرستان جهرم ادامه داد: در این دیدارها که با حضور اعضای کانون که بیشتر جوانان و نوجوانان مسجدی هستند، انجام می شود، خانواده و همرزمان شهدا به خاطره گویی و نقش این لاله های خونین در دفاع از کیان نظام اسلامی می پردازند.

او، با اشاره به اینکه بسیاری از این دیدارها به صورت تصویری ضبط و با مشارکت گروه رسانه ای ماح این کانون فرهنگی هنری به مستندهای جذاب، تبدیل می شود، افزود: از جمله این مستندها، مستند شجاع مثل علی اکبر است که با همکاری بچه های مسجد امام حسین (ع) شهرستان جهرم تهیه شده است.

گواهیان با بیان اینکه مستند شجاع مثل علی اکبر مربوط به دیدار اعضای کانون فرهنگی هنری دوستان آسمانی با خانواده شهید علی اکبر قناعتیان است،اضافه کرد: در این مستند، همرزمان این شهید گرانقدر به خاطره گویی از ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فرد شهید قناعتیان می پردازند.

مدیر کانون فرهنگی هنری دوستان آسمانی، مسجد امام حسین (ع) شهرستان جهرم  اظهار کرد: این مستند از سوی امیررضا عطایی از بچه های این کانون فرهنگی هنری تدوین شده است.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.