مدیر آموزش و پرورش آبادان گفت:دانش آموز، هنرآموز و هنرجویان آبادان رتبه اول را جشنواره تولید محتواى الکترونیکى استان خوزستان به خود اختصاص دادند.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حبیب اله رمضانی مدیر آموزش و پرورش آبادان گفت: جشنواره تولید محتوای الکترونیکی خوزستان در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین و با توجه به راهکار این سند مبنی بر توسعه فرهنگ تولید محتوای الکترونیکی و استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند یاد دهی و یادگیری برگزار شد.

او افزود: دانش آموز یحیی یاسینی دانش آموز دبیرستان على بن ابطالب (ع) با محصول تولید شده آموزش علوم تجربی رتبه اول بخش فردی را کسب کرد.

مدیر آموزش و پرورش آبادان ادامه داد: در بخش گروهی هنرجویان هنرستان علامه جعفری اشکان قلعه گلاب زیتانی و محمد حسین معید نژاد با محصول تولید شده ترازو موفق به کسب رتبه اول شدند.

رمضانى در ادامه به بخش هنرآموزان این جشنواره اشاره کرد و افزود: محمد صادق عیدان پور صالحى هنرآموز هنرستان علامه جعفرى با تولید کارگاه حلقه در سى شارپ رتبه این بخش را بدست آورد.

او با اهمیت دانستن تولید محتوی الکترونیکی تصریح کرد: با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس تنها روشی که می‌تواند آموزش مطلوب دانش آموزان را در پیام رسان‌های داخلی و برنامه شاد ویژه آموزش مجازی ادامه دهد، تولید محتوای الکترونیکی است.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش آبادان ضمن تبریک این دستاورد ارزشمند از تلاش‌های بی شائبه مدیران مدارس، رابطین جشنواره، حوزه آموزش متوسطه تشکر و قدر دانی کرد.

گفتنی است با کسب این نتیجه نمایندگان دانش آموزان، هنرجویان، فرهنگیان آبادان در مرحله کشوری حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.