به منظور تحقق جهش تولید، پالایشگاه خانگیران از شرکت‌های دانش بنیان حمایت می کند.

سید مجید منبتی مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: مرکز رشد و نوآوری این مجتمع گازی با هدف حمایت از استارتاپ‌های نوپا، ارائه ایده‌های خلاقانه و اشتغال جوانان، رونق تولیدات داخلی کشور، همکاری دو سویه صنعت گاز و شرکت‌های دانش بنیان در جهت تحقق موضوع اقتصاد مقاومتی و " جهش تولید " راه اندازی شده است.

او با اشاره به "جایگاه نوآوری در راهبرد‌ها و تحقق چشم انداز در صنعت گاز " افزود: پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد یک شرکت استراتژیک محور می‌باشد و ما در راستای تحقق چشم انداز سازمان در افق سال ۱۴۰۴ که سرآمدترین شرکت با تولید پایدار گاز و ثروت آفرینی با ارزش افزوده می‌باشد حرکت می‌کنیم.

مدیرعامل پالایشگاه گاز خانگیران سرخس با اشاره به اینکه واژگان اقتصاد مقاومتی و شرکت‌های دانش بنیان از دهه ۸۰ به شکل راهبردی در سخنرانی‌های مقام معظم رهبری مطرح شده است ادامه داد: در اسناد بالادستی باید از منویات ایشان استفاده و در تدوین چشم انداز ۲۰ ساله کشور و اقتصاد مقاومتی از ظرفیت‌های داخل کشور استفاده نماییم.

منبتی بیان کرد: صنعت عظیم گاز برای تحقق آرمان‌ها و پیشبرد برنامه ها، به همکاری شرکت‌های دانش بنیان نیازمند است و در بیانیه گام دوم انقلاب نیز به استفاده از ظرفیت‌های علمی کشور اشاره گردیده است.

او تصریح کرد: مهمترین ظرفیت امید بخش کشور نیروی انسانی است و اگر بخواهیم در انجام فعالیت‌ها و ماموریت‌های سازمان موفق باشیم باید از ظرفیت علمی و پژوهشی کشور استفاده نمائیم.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد تاکید کرد: به همین منظور این شرکت با ایجاد مرکز رشد و نوآوری در شهرستان مرزی سرخس تلاش می‌کند بستر‌های لازم را آماده سازی کرده و جوانان خلاق و کارآفرین با ارائه ایده‌های نو و جدید را مورد حمایت قراردهد و ضمن ایجاد اشتغال در این خطه مرزی، گامی در جهت تحقق بیانات مقام معظم رهبری برداریم.


منبتی در ادامه ماموریت پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد را سهیم شدن در توسعه و رفاه جامعه با تولید انرژی پاک عنوان و اظهار کرد: مدیران سازمان به استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان اعتماد بالایی دارند و همکاری دو سویه پالایشگاه گاز خانگیران سرخس و شرکت‌های دانش بنیان در جهت تحقق شعار (جهش تولید) می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات جامعه باشد.

انتهای پیام//م. ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.