معاون خدمات شهری شهرداری اراک اجرای طرح تفکیک پسماند خشک از مبدا در کوی علوی و کوی صنعتی اراک خبر داد.

عسگری معاون خدمات شهری شهرداری اراک در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  گفت: در حال حاضر طرح تفکیک پسماند خشک از مبدا شده در کوی علوی(مسکن) و شهرصنعتی اراک درحال اجراست.

عسگری افزود: شرکت پاکزی با همکاری شهرداری کلانشهر اراک مجری این طرح شده است و در صورت همکاری مردم همه شهر‌ها به زودی تحت پوشش خدمات این شرکت قرار خواهند گرفت.

او با بیان اینکه تفکیک پسماند از مبدا باید فرهنگ سازی شود اضافه کرد: سال‌هاست که تفکیک پسماند از مبدا در جلسات مسئولان مطرح می‌شود، اما بدون همکاری و مشارکت مردم تقریباً غیر ممکن است.

معاون خدمات شهری شهرداری اراک بیان کرد: هر روز ۴۰۰ تن زباله از شهروندان دریافت می‌کنیم که ۹۰ درصد آن تفکیک نشده و‌تر و خشک با هم تحویل می‌شود.

عباسی مدیر پاکزی اراک هم گفت: در اجرای طرح تفکیک پسماند خشک از مبدا به درب منازل مراجعه می‌کنیم و پسماند خشک خانواده‌ها را جمع آوری می‌کنیم و در مقابل دریافت پسماند خشک همان لحظه مبلغی به شهروندان هدیه می‌دهیم.

عباسی بیان کرد: تلفن ۳۸۰۳ و سامانه www.pakzi.ir روی گوشی همراه قابل نصب است و شهروندان با این ارتباط به صورت شبانه روزی می‌توانند کارکنان شرکت پاکزی را مطلع و پسماند‌های خود را تحویل دهند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.