رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مهاباد از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در محل موزه مردم شناسی این شهرستان خبر داد.

غلامرضا عبده، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مهاباد با اعلام این مطلب در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  اظهار کرد: نمایشگاه صنایع دستی به مناسبت هفته صنایع دستی در محل موزه مردم‌شناسی این شهرستان برپا شده است که در این نمایشگاه آثاری از هنرمندان پیکره‌تراشی، چرم‌دوزی، گلیم‌بافی، مینیاتور و سفال به نمایش گذاشته شده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مهاباد ادامه داد: بازدید از این نمایشگاه در دو نوبت صبح و عصر برای عموم آزاد است.

او تصریح کرد: با وجود آنکه کرونا مانع برگزاری نمایشگاه به صورت گسترده شده است، اما با این وجود این اداره سعی دارد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مقیاس محدود برای حمایت از هنرمندان صنایع دستی نمایشگاه‌هایی را تدارک ببیند.

این مقام مسئول در شهرستان مهاباد اظهار کرد: علاوه بر برگزاری نمایشگاه، تقدیر از هنرمندان صنایع دستی، برگزاری مجازی نمایشگاه‌های صنایع دستی، حضور در برنامه‌های تلویزیونی و پخش مستند معرفی هنر‌های صنایع دستی این شهرستان در فضا‌های مجازی از جمله دیگر برنامه‌ها در هفته صنایع دستی است.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.