رئیس اداره حفاظت محیط زیست رامهرمز از اجرای برنامه‌های هفته محیط زیست در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محسن مرحمتی رئیس اداره حفاظت محیط زیست رامهرمز  گفت: در اجرای گرامیداشت هفته محیط زیست این اداره اقدام به نصب بنر در میادین اصلی شهرستان و کلیپ معرفی محیط بان و منطقه حفاظت شده دیمه با کمک یکی از محیط بانان و همچنین برگزاری مسابقه مجازی بین عموم شهروندان نموده که به قید قرعه به ۱۵ نفر از شرکت کنندگان جوایزی اهدا می‌گردد.

او بیان داشت: روز جهانی محیط زیست، روزی است که از سوی سازمان ملل برای افزایش آگاهی مردم برای نگهداری محیط زیست و تحریک سیاستمداران به گرفتن تصمیماتی برای رویارویی با تخریب محیط زیست و گونه‌های زیستی‌جانوری انتخاب شده‌است.

مرحمتی تصریح کرد: هر روز درختان بسیاری با قساوت، قلع و قمع می‌شوند و آب‌ها به هدر رفته و آلوده می‌شوند. جنگل‌های طبیعی ازمیان می‌روند، بسیاری از گونه‌های زیستی در حال انقراض هستند و صد‌ها گونه به علت از دست دادن زیستگاه‌های خود، نابود شده اند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست رامهرمز ادامه داد: عاجزانه از عموم مردم خواهشمندم نسبت به محیط زیست خود احساس مسئولیت کنند و در حفظ آن کوشا باشند.

این مقام مسئول گفت: در اجرای گرامیداشت هفته محیط زیست این اداره اقدام به نصب بنر در میادین اصلی شهرستان و کلیپ معرفی محیط بان و منطقه حفاظت شده دیمه با کمک یکی از محیط بانان و همچنین برگزاری مسابقه مجازی بین عموم شهروندان نموده که به قید قرعه به ۱۵نفر از شرکت کنندگان جوایزی اهدا می‌گردد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.