مامور پلیس آمریکا به اتهام ضرب و شتم یک مرد سیاه پوست در حالی که دستبند به دست د اشت به سه سال زندان محکوم شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حدود ۲۰ روز پیش بود که یک مرد رنگین‌پوست آمریکایی توسط چند افسر نژادپرست پلیس آمریکا کشته شد. غروب دوشنبه ۲۵ می‌ به وقت آمریکا «جورج فلوید»، مرد سیاهپوست اهل مینیاپولیس توسط این افسران سفیدپوست در کف خیابان خفه شد. اما کشتن بیرحمانه «جورج فلوید» تنها یکی از جنایت‌های بیشماری است که پلیس نژادپرست آمریکا علیه سیاهپوستان مرتکب شده است. 

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است صحنه دیگری از ضرب و شتم وحشیانه یک سیاه پوست توسط تعدادی از افسران پلیس این کشور را به تصویر می‌کشد. این ویدئو افسر پلیس «فرانک هرناندز» را در حال ضرب و شتم یک مرد سیاه پوست با نام «ریچارد کاستیلو» در شرق لس آنجلس نشان می‌دهد. در ابتدای این ویدئو هرناندز به همراه همکارش بصورت پیاده این فرد مظنون را در پشت یک کلیسا مورد تعقیب قرار می‌دهند.


  • بیشتر بخوانید

حمله با اره برقی به تظاهرکنندگان آمریکایی!


لحظاتی بعد هرناندز در خیابان و در حالی که به دستان کاستیلو دستبند زده شده به او حمله ور شده و وی را زیر مشت و لگد قرار می‌دهد. در این اتفاق که در تاریخ ۲۶ آوریل رخ داد هرناندز ضرباتی را بصورت پیاپی به سر، گردن و صورت کاستیلو وارد کرده بود. هنوز مشخص نیست چرا و به چه علت این ماموران پلیس به این مرد سیاه پوست مظنون شده بودند.

سه شنبه هفته گذشته و پس از تظاهرات نژادپرستانه علیه پلیس آمریکا که در پی کشته شدن جورج فلوید رقم خورد حکم این افسر سفید پوست پلیس محلی لس آنجلس صادر شد. طبق حکم اعلام شده هرناندز ۴۹ ساله به جرم تبهکاری به سه سال زندان محکوم شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۸:۲۸ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
انشاءالله به مدد الهی و اتحاد و مقاومت و مبارزه یکپارچه شبانه روزی مردم ستمکشیدگان مومنین مستضعفین آمریکا و مردمان مومنین مستضعفین ستمکشیدگان سر تا سر جهان به زودی زود نابودی و فروپاشی تمامی دیکتاتورها و نژادپرستان سر تا سر عالم نزدیک است پایمردی شجاعنه کنید قیام کنندگان انقلابیون با ایمان فقط بر خداوند جل جلاله توکل کنید پیروزیتان نزدیک است و به عدل و عدالت و حق و حقوق بشری انسانی و رفاه انسانی برای همه و حق و حقوق شهروندی یکسان و عادلانه و تقسیم ثروتهای ملی عادلانه مابین مستضعفین دست خواهید یافت از ترقها و تیر و تفنگها و توپ و تانکها و قیفو قوپیو قمپزهای شیاطین اصلا نهراسید و نترسید که خداوند جل جلاله با شما و یاری رسان شما و نابود کننده حاکمان و مدیران ومسئولان نالایق وناشایست ظالمین و ستمگران زورگویان بی منطق و قلدر ان اراذل و اوباشهای دیکتاتورهای موذی و نژادپرستان جنایتکار ناجوانمردان سر تا سر جهان است و بدانید و آگاه باشید مومنین مستتضعفین عادل عالم در جهان حاکمان و وارثان کره زمین خواهند بود .والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .